عرضه عمده تابلو رنگ روغن سیاه و سفید

بی شک تابلو یکی از اصلی ترین وسایل تزیینی هرخانه به حساب می آید.تابلو نقاشی از قدیمی ترین اکسسوری های چشم نوازخانگی بوده که روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرده است.امروزه تقریبا تمامی دیوار خانه ها، سالن ها ، هتل ها و کافی شاپ ها با یک یا چند تابلو تزیین شده اند.

از انواع تابلو نقاشی موجود در بازار ،تابلو رنگ روغن سیاه و سفید است.این نوع تابلو اصیل ، شیک و جزو تابلوهای کلاسیک میباشدکه به زیبایی با انواع دکوراسیوانها هماهنگ میشود و جلوه ی خیره کننده ای به محیط می بخشد.

عرضه عمده تابلو رنگ روغن سیاه و سفید

هماهنگی بین تابلو نقاشی و دکوراسیون

هماهنگی بین تابلو نقاشی و دکوراسیون برای زیباسازی هرچه تمام تر محیط،رعایت هارمونی و هماهنگی بین اشیاء لازم میباشد. رنگها و تناژها و طرح های بکاررفته درون یک محیط باید باهم سنخیت داشته باشند و منطبق باشند کامل کننده باشند یا اصطلاحا به هم بیایند.

بطورمثال افراد خوش سلیقه به این نکته توجه دارند درصورت استفاده ازیک پرده با طرح ساده اشکالی ندارد فرش یا مبلمان را طرح شلوغ انتخاب کنند.این تضاد زیبا ضمن مکمل بودن، هماهنگی به وجود می آورد.

گاهی اوقات متضادنبودن نیز میتواند هماهنگی چشمگیری ایجادکند.بشرطی که افراد کمی در انتخاب رنگها و شکل ها آگاهی به خرج دهند و تمامی ریزه کاری دکوراسیون ازجمله لوسترها، نوع مبلها،دستگیره ها و رنگ فلزات موجود در دکور، قالیچه ها،سنتی یا مدرن بودنشان ، اشرافی یا ساده بودنشان را مدنظر بگیرند و تابلوی خودراانتخاب کنند.

برای انتخاب تابلونیزبایدبه این امر توجه کرد کدام تابلو با کدام طرح و رنگی مناسب فضای موردنظر میباشد.معمولا رنگ و طرح و همچنین سایز تعیین کننده ی هماهنگی است.برای یک اتاق کوچک خواب،یک تابلوی کوچک با طرح آرامش بخش و رنگهای ملایم گزینه ی مناسب تری است.برای فضاهای شکوهمند مثل تالارها و رستوران ها وهتل ها،تابلوهای بزرگتر و با نقش و نگارهای پیچیده و فاخر بکار برده میشوند.

برای یک خانه ی ساده و خلوت و نسبتا مدرن، یک تابلوی مینیمال با یک طرح کاملا ساده مثل یک شاخه برگ مناسب است.

همچنین از لحاظ معنوی ، هر محیطی تابلوی خاص خود را می طلبد.مثلا برای کافی شاپ که مکانی برای جوان ترهاست تابلوهایی با رنگهای جوان پسند و طرح اشیاء مانند ماشین ،فنجان،چراغ برق مناسبترند.

تابلو باطرح زن و رنگهای شاد برای مزون ها و سالن های زیبایی گزینه ی خوبی میباشدو میتوان گفت با مکان همخوانی دارد.

مداد آبی یکی از تولیدکنندگان تابلوهای رنگ روغن بی نظیر سیاه وسفید میباشد که با ابداع طرح های بی نظیر ، میتواند متناسب باهر فضایی تابلوهای خودرا ارائه کند.تابلوهای رنگ روغن قدمتی تاریخی دارندو با گذشت قرن ها،طرفداران بیشتری نیز با انواع سلیقه ها پیدا کرده اند.بنابراین افرادی که در جستجوی آرامش موجود در تابلوهای رنگ روغن هستند وخواستار یک تابلوی خیره کننده میباشند مداد آبی برای آنه یک پیشنهاد فوق العاده است.

بررسی بازار تابلو رنگ روغن سیاه و سفید

بررسی بازار تابلو رنگ روغن سیاه و سفید باتوجه به ورود اشیا مدرنیته و استقبال افراد از سبکهای جدید ، بازار تابلوهای دو رنگه و شیک مانند تابلو رنگ روعن سیاه وسفید داغ شده است.

افراد باانتخاب تابلوهای رنگ روغن سیاه و سفید ، جلوه ای امروزی و شیک به فضای مورد نظر خود می دهند.

قیمت تابلو نقاشی صادراتی باتوجه به اندازه ی چهارچوب ، جنس پارچه ی بکاررفته و با توجه به مارک و کیفیت رنگها تعیین میشود.افراد علاقمند میتوانند ضمن اطمینان داشتن از کیفیت بالای تابلوهای مداد آبی ، تابلوی مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهند و در بازه زمانی مناسب تحویل گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما