فروشندگان مستقیم تابلو اکرلیک گل

تابلو اکرلیک گل در کنار ظاهر زیبا دارای دوام و ماندگاری خوبی نیز هست و می تواند تا مدت طولانی با همان کیفیت اولیه باقی بماند. این لوازم تزئینی روی دیوار نصب می شوند تا زیبایی دکوراسیون را دو چندان کنند.‌ سایزبندی در آنها باعث شده تا برای هر محیطی مناسب باشند و بدین ترتیب شما می توانید به راحتی نیاز خود را برطرف سازید. فروشندگان تابلو اکرلیک گل را به صورت مستقیم به فروش می رسانند و سعی می کنند تا با کوتاه کردن دست واسطه ها از بازار قیمت را کاهش دهند.‌

فروشندگان مستقیم تابلو اکرلیک گل

ویژگی های تابلو اکرلیک گل

ویژگی های تابلو اکرلیک گل تابلو اکرلیک گل دارای ویژگی های زیادی بوده که نه تنها بهترین راه شناخت آن به شمار می رود بلکه باعث شده تا فروش خوبی هم در بازار داشته باشد و از نمونه های خارجی کاملا متمایز باشد. این مزیت ها عبارتند از:

  • اول اینکه استفاده از رنگ های آکریلیک به عنوان رنگی براق و درخشان باعث شده تا کار جلوه خاصی پیدا کند و باعث جذب بیشتر بیننده شود.
  • طرح های گل تنوع رنگی زیادی دارند و بدین ترتیب می توانند با هر سلیقه ای همراه شود.
  • استفاده از بوم های مخمل برای طراحی باعث شده تا جلوه کار دو چندان شود و بتواند به خوبی نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد.
  • این لوازم تزئینی با وزنی سبک به بازار عرضه می شوند تا بتوانند علاوه بر حمل و نقل آسان نصب راحتی هم داشته باشند.
  • از دیگر ویژگی ها می توان به ظریف و نازک بودن قاب آنها اشاره کرد که روی سطح دیوار به خوبی قرار می گیرند و نمای عالی هم دارند.

قیمت تابلو اکرلیک گل

قیمت تابلو اکرلیک گل قیمت تابلو اکریلیک گل در بازار متفاوت بوده و بر اساس کیفیت و سایز و مدل آنها مشخص می شود. هر چه سایز بالاتر باشد مسلما مواد اولیه و زمان بیشتری برای طراحی صرف شده و بدین ترتیب هم ارزش بیشتری در بازار داخلی و خارجی دارد. کیفیت بالا باعث شده تا دوام و ماندگاری زیادی هم داشته باشد که بدین ترتیب با قیمت بالاتر هم به فروش می رسد.

تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا قیمت مواد اولیه هم افزایش پیدا کند که دد نتیجه نرخ محصول نهایی هم بیشتر می شود. تورم سبب شده تا قیمت ها ثبات نداشته باشد و مدام در حال تغییر و نوسان باشد که شما می توانید از طریق این سایت قیمت های بروز را دنبال کرده و خرید را انجام دهید.

خرید به صورت عمده و تعداد بالا همیشه با نرخی کم همراه بوده که باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما