قیمت تابلو رنگ روغن طرح منظره در تهران

از قدیم الایام تا کنون تابلو های نقاشی ، نقاشی های پرده خوانی شاهنامه در قهوه خانه ها تصویر گری کتاب ها در عهد صفوی با هنرمندان مطرح آن دوره و از زمان قاجار تابلو های رنگ روغن زینت بخش خانه های ایرانی بوده اند و با روح ایرانیان گره خورده اند . و در پذیرایی اکثر خانه های امروزی یک تابلوی نقاشی متناسب با سلیقه و وضعیت مالی خانواده به چشم می خورد. بیشتر این تابلو ها تابلو رنگ روغن منظره است. در ادامه از عوامل موثر بر قیمت تابلو رنگ روغن تهران صحبت می کنیم.

 

عوامل موثر بر کیفیت تابلو های نقاشی رنگ روغن

عوامل موثر بر کیفیت تابلو های نقاشی رنگ روغن

عوامل متعددی بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت تابلو رنگ روغن موثر هستند اما مهم ترین این عوامل به شرح زیر است:

قدمت : تابلو های نقاشی قدیمی بر اساس تاریخ و قدمت اثر ارزشگذاری می شوند. البته این قدمت توسط کارشناسان هنری باید تایید شود.

اندازه و ابعاد: معمولا اندازه و ابعاد تابلوی نقاشی را گالری به هنرمند پیشنهاد می کند طبیعی است که هرچقدر ابعاد تابلو بزرگتر باشد آن اثر گرانتر است اما هنرمندان مستقل بیشتر ترجیح می دهند که آثار کوچکتر اما با تعداد بیشتر خلق کنند.

سابقه و رزومه:  چه بسیار هنرمندانی که آثارشان در زمان حیات این هنرمندان مشتری نداشت ولی پس از مرگ این هنرمندان به مبالغ هنگفتی خریداری شده است. امضای هنری یا همان معروفیت نقاش بر قیمت تابلو های هنری تاثیرگذار است.

تکنیک و متریال : شاید مهم ترین بخش اثرگذار بر اثر هنری تکنیکی است که نقاش از آن استفاده می کند و البته موادی که از آن برای خلق اثر استفاده می کند. معمولا  آثار نقاشی ( رنگ محور ) نسبت به آثار طراحی ( بدون رنگ ) گرانتر هستند.  چون پرزحمت تر پرکار تر و معمولا مخاطب پسند ترند و طرفداران زیادی در بازار دارند. همچنین نوع متریالی که در اثر به کار رفته تعیین کننده قیمت اثر است.

فروش ویژه تابلو نقاشی رنگ روغن در تهران

فروش ویژه تابلو نقاشی رنگ روغن در تهران

سایت « مداد آبی » مرجع خرید و فروش و صادرات  تابلو های نقاشی است که محصولات آن با گستردگی وسیعی در این زمینه فعالیت می کند. این سایت علاوه بر خرید و فروش آثار هنری نفیس به معرفی نقاشی هایی از نقاشان بزرگ و معروف می پردازد.

نقاشان و هنر دوستان بسیاری مخاطب این سایت هستند و آثار خود را در این بازار آنلاین به فروش می رسانند و یا آثار دلخواهشان را از این سایت خریداری می کنند. فروش تابلو رنگ روغن از محوری ترین بخش های مداد آبی است. آثاری که انسان با دیدن آن ها شگفت زده می شود و لب به تحسین می گشاید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما