مرکز عرضه تابلو نقاشی سه تیکه

انتخاب خرید تابلو مناسب در زیبا شدن خانه تاثیر بسزایی دارد. یکی از تابلوهایی که دارای محبوبیت بسیاری در بین عموم مردم قرار گرفته است، تابلوهای سه تکه می باشد. این تابلوها همانطور که از نامش پیدا است دارای ۳ تکه می باشد و ممکن است هر سه تابلو به یک موضوع اشاره داشته باشند و بیان کننده یک موضوع باشند یا یک پازل تکمیل کننده ی بعدی باشد. مجموعه مداد آبی مفتخر است در مرکز عرضه تابلو نقاشی سه تیکه در سطح کشور فعالیت نماید و محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه نماید.

مرکز عرضه تابلو نقاشی سه تیکه

روش های نصب تابلو نقاشی سه تیکه

روش های نصب تابلو نقاشی سه تیکه تابلوهای سه تکه شامل قطعه های هم شکل و هم اندازه هستند که از یک جنس ساخته شده و نقاشی های آن بستگی به فضای داخلی منازل دارد. تابلوهای سه تیکه در انواع و مدل های مختلف با طرح های گوناگون تولید می گردد و مطابق با سلیقه مشتری به بازار عرضه می‌شود. امروزه تابلوهای نقاشی توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در طراحی داخلی منازل داشته باشند و جلوه بی نظیری را به منازل ببخشند.

انتخاب تابلو مناسب می تواند در زیبایی بیشتر خانه تاثیر بسزایی داشته باشد. در هنگام خرید تابلوی نقاشی رعایت نکات ضروری می باشد تا بتوان بهترین خرید را انجام داد. تابلو نقاشی را باید از مکان‌های معتبر خریداری نمود و همچنین تابلوی خریداری شده متناسب با مکان نصب آن باید باشد و به گونه ای همخوانی داشته باشد، مثلاً بر روی یک دیوار کوچک تابلوهای بزرگی نصب نکرد و یا تابلوهای کوچکی بر روی دیوارهای بزرگ نصب نشود.

برای نصب تابلوهای سه تیکه می توان هم به صورت عمودی انها را‌نصب نموده و هم به صورت افقی به نصب آن اقدام کرد و این مورد بستگی به میزان ارتفاع دیوار دارد. اگر بخواهیم به صورت عمودی آنها را نصب کنیم زیاد بودن ارتفاع دیوار حائز اهمیت می باشد، اما تابلوهایی که به صورت افقی نصب می شوند، می‌توانند بر روی دیوارهای با ارتفاع کم نیز استفاده گردد. همچنین مدلهای تابلو باید با بقیه جزئیات خانه همخوانی داشته باشد.

توزیع کننده عمده تابلو نقاشی سه تیکه

توزیع کننده عمده تابلو نقاشی سه تیکه مجموعه مداد رنگی مفتخر است به عنوان توزیع کننده تابلو نقاشی سه تیکه در سطح کشور فعالیت نمایند و توانسته است محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در مجموعه ما می‌باشد که باعث گردیده علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارج حضور یابیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم و رضایت مشتریان عزیز را کسب کنیم. کیفیت بالا باعث تمایز محصولات ما از محصولات سایر رقبای دیگر گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما