قیمت کلی تابلو رنگ روغن دکوراتیو

امروزه تابلو رنگ روغن دکوراتیو، به عنوان یکی از پر مصرف ترین و پرکاربردترین محصولات تولید شده در زمینه دیزاین منازل می باشد، که در بین هنرمندان و همچنین در گالری ها و مراکز هنری، بسیار محبوب بوده و از فروش بالایی برخوردار است. قیمت این تابلوها، براساس نوع رنگ مصرفی، نوع کاغذ و جنس قاب تعیین می شود. اگر به صورت عمده این محصول را از تولید کننده سفارش داده و دلالان را حذف کنید، قیمت آن برایتان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت کلی تابلو رنگ روغن دکوراتیو

انواع تابلو نقاشی از نظر طرح

انواع تابلو نقاشی از نظر طرح تابلو های نقاشی از نظر طرح، به چند دسته تقسیم می شوند؛ از جمله این طرح ها می توان به نقاشی طبیعت و حیوانات، طراحی چهره و… اشاره کرد، که در این بین تابلو های طراحی چهره از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

در بازار، اغلب نقاشی های طرح طبیعت، با تنوع بسیاری دیده می شوند. در نقاشی این طرح ها، هنرمند از تکنیک ها و ابزارهای خاصی استفاده می کند، تا بتواند جلوه ای طبیعی به اثر هنری خود ببخشد. سبکی که در این طرح ها استفاده می شود، سبک رئالیسم است. رئالیسم، به معنای واقع گرایی بوده و اشیاء و پدیده ها در این سبک، به صورت کاملا واقعی جلوه می کنند. با توجه به توضیحات داده شده، در نقاشی طبیعت، هنرمند از مناظر طبیعی، الهام می گیرد تا به اثر روح ببخشد.

امروزه، طرح هایی در بازار وجود دارند که اثر هنرمندانی است که تمام تلاش خود را به کار گرفته اند، تا چهره های افراد مختلف را در دو نوع سبک سیاه قلم و رنگی، به تصویر بکشند. افراد علاقه مند به این نوع طرح ها، عکس مورد نظر را برای هنرمند فرستاده، سپس آن را در قالب یک تابلوی نقاشی، تحویل می گیرند. طرفداران این طرح ها، از تمام رده های سنی هستند و افراد می توانند، آن ها را به عنوان محصولی برای دیزاین دکوراسیون شخصی خود، خریداری کنند. از مشهور ترین این طرح ها، می توان به نقاشی چهره مونالیزا اشاره کرد، که توسط نقاش مشهور، لئوناردو داوینچی، کشیده شده است.

برخی از افراد هنر دوست، علاقه بسیاری به داشتن تابلو هایی با طرح حیوانات دارند. این طرح ها را می توان، با انواع مختلفی از رنگ ها مانند: رنگ آکریلیک و رنگ روغن، به تصویر کشید. در نقاشی این طرح ها، انواع رنگ های گوناگون قابل استفاده هستند؛ حتی، هنرمند می تواند یرای رسیدن به رنگ دلخواه خود، چند رنگ را با هم ترکیب کند و در نقاشی، از آن ها بهره ببرد.

تابلو اکریلیک چه مشخصاتی دارد؟

تابلو اکریلیک چه مشخصاتی دارد؟ در طراحی و نقاشی انواع تابلو ها، رنگ های مختلفی به کار می روند. یکی از پر طرفدار ترین و به صرفه ترین رنگ ها در میان هنرمندان، آکریلیک است که در انواع رنگ های متنوع تولید می شود و کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمانی و نقاشی دارد. امروزه، انواع مختلفی از تابلو های آکریلیک، با طرح های متنوع، در بازار موجود هستند. خرید این تابلو ها، به صورت سفارشی و اینترنتی، از رونق بیشتری برخوردار است. رنگ آکریلیک، مزیت های فراوانی نسبت به سایر رنگ ها دارد. این نوع رنگ، در مجاورت هوا به سرعت خشک می شود، از غلظت و ماندگاری بالایی برخوردار است، بوی نامطبوعی نمی دهد و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. برخی از رنگ های تولیدی آکریلیک، ضد آب هستند، اما برخی دیگر، از این ویژگی برخوردار نمی باشند؛ بنابراین، هنگام خرید این نوع رنگ، از ضد آب بودن آن اطمینان حاصل کنید. تابلوهایی که با رنگ آکریلیک نقاشی شده اند، از مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید و ساییده شدن، برخوردارند. همچنین، قابل شست و شو اند و گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند.

اگر هنرمند به قدر کافی در ترکیب رنگ ها و نقاشی مهارت داشته باشد، با استفاده از انواع رنگ های آکریلیک، می تواند اثر هنری بی نظیری را خلق کند. انواع تابلوهای آکریلیک، در دیزاین مکان های مختلف، به خصوص منازل و محیط های اداری، کاربرد دارد.

مختصری درباره نحوه تولید تابلو اکریلیک

مختصری درباره نحوه تولید تابلو اکریلیک اگر قصد دارید از انواع رنگ های آکریلیک در نقاشی خود استفاده کنید، در ادامه نحوه استفاده از آن ها را برای شما شرح خواهیم داد:

برای نقاشی یک تابلو با رنگ آکریلیک، ابتدا باید مواد اولیه مورد نیاز را خریداری کنید. برای تهیه این تابلو، مواد اولیه ای مانند: قلم مو در سایزهای مختلف، رنگ آکریلیک، بوم درجه یک، طرح ابتدایی و پالت رنگ، مورد نیاز است. در ابتدا باید، طرح اولیه خود را آماده کرده، سپس بر اساس نوع طرح، ابزار و رنگ های خود را مهیا کنید. پس از انتخاب طرح اولیه، آن را بر روی بوم یا مقوا پیاده کنید. پس از آن، نوبت به آماده سازی رنگ های مورد نیاز براساس طرح، می رسد. رنگ های آکریلیک پس از باز شدن، در مجاورت هوا به سرعت خشک خواهند شد. بنابراین، دقت داشته باشید، پس از برداشتن مقدار مورد نیازی از این رنگ، درب آن را کامل ببندید. از پالت رنگ می توان، جهت ترکیب انواع رنگ ها استفاده کرد. پس از آماده سازی تمامی شرایط اولیه، شروع به رنگ آمیزی کنید و از قلم مو های مختلف استفاده کنید تا اثر نهایی، جلوه زیباتری داشته باشد. در پایان، برای تثبیت کار خود، از فیکساتور استفاده کنید. تابلو نقاشی مدرن و سنتی، از انواع تابلو های آکریلیک به شمار می رود.

فروشگاه عرضه تابلو رنگ روغن دکوراتیو

فروشگاه عرضه تابلو رنگ روغن دکوراتیو تابلو رنگ روغن، انواع مختلفی دارد که می توان به تابلو رنگ روغن ورق طلا، تابلو رنگ روغن منظره و رنگ روغن دکوراتیو اشاره کرد. هنرمندان، با استفاده از ابزار های مختلف، این تابلو ها را خلق می کنند. انواع این تابلو ها امروزه، به منظور تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، از این رو، بسیاری از افراد، برای زیبا سازی منازل خود، به استفاده از این تابلو ها روی آورده اند. در سطح کشور، فروشگاه های مختلفی وجود دارند که انواع تابلو ها، به خصوص تابلو رنگ روغن دکوراتیو را به مشتریان و علاقه مندان به هنر، عرضه می کنند. متقاضیان می توانند، با مراجعه به این مراکز، تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند. علاوه بر فروش حضوری، برخی مراکز و فروشگاه ها، امکان خرید اینترنتی را نیز، برای متقاضیان و مشتریان خود فراهم نموده اند. این روش خرید، نسبت به نوع حضوری، مقرون به صرفه تر خواهد بود و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه افراد خواهد شد.

8

  1. سلام ودرودبرشما تابلو اکریلیک هاتون بسیار زیباست خواستم بدونم قیمت تابلو اکریلیک ها رو متشکرم.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  2. سلام. من این سبک رو سفارش دادم. خیلی زیباتر از چیزی که فکر میکردم به دستم رسید. با آرزوی موفقیت های روز افزون برای شما

  3. سلام
    وقت بخیر
    من میخوام یکی از این کارها رو به مادرم هدیه بدم، میشه بگین چطور میتونم ثبت سفارش انجام بدم؟

    • سلام جناب احمدی. وقت شما بخیر
      برای ثبت سفارش، می توانید از طریق فرم سایت پیام بگذارید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما