مراکز فروش تابلو رنگ روغن مدرن در تهران

امروزه، تابلو رنگ روغن مدرن از اکسسوری های فوق العاده ای در  دکوراسیون منازل مدرن محسوب می شود که افراد زیادی به استفاده از آن تمایل دارند. مراکز فروش تابلو رنگ روغن مدرن در تهران، برای جلوگیری از گران فروشی و دسترسی همه افراد به این محصول هنری خاص، فعالیت خود را به صورت آنلاین نیز گسترش داده است.  تمام تابلو نقاشی مدرن موجود در این مراکز هنر دست هنرمندان خوش نام ایرانی می باشند که به سراسر جهان نیز صادر می شوند.

مراکز فروش تابلو رنگ روغن مدرن در تهران

 

تابلو رنگ روغن در چه ابعادی

تابلو رنگ روغن در چه ابعادی

اگر برای دیزاین منزل خود از طراحان خبره کمک بگیرید حتما به این نکته اشاره می کنند که برای انتخاب یک تابلو حتما ابعاد آن را با توجه به فضای منزلتان متناسب کنید.هر چند در دکوراسیون سبک مدرن وجود اختلاف می تواند فضا را جذاب کند اما مطمئنا نمی توان کل ابعاد یک دیوار را تابلو بپوشاند.

تابلو های رنگ روغن در ابعاد مختلفی توسط هنرمندان تولید می شوند که هر کدام برای فضای خاصی مناسب می باشد. البته اگر شما می خواهید که دکور منزل یا محل کارتان خیلی خاص باشد می توانید از تابلو هایی با ابعاد بزرگ بهره ببرید. نوع دیگری از تابلو ها در ابعاد بسیار کوچک تولید می شوند که واقعا جذاب هستند و می توان از چند عدد از آن ها در یک فضا استفاده کرد.

سایز دیگری از تابلو های رنگ روغن که معمولا بیشترین فروش را دارند، تابلو های مستطیلی هستند که این ها خود در ابعاد مختلفی هستند. این نوع تابلو ها مصرف بیشتری دارند و معمولا برای فضا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کل می توان بیان کرد که تابلو رنگ روغن در ابعاد مختلفی در مراکز فروش موجود می باشد اما انتخاب نهایی آن به سلیقه خود شخص بر می گردد.

قیمت تابلو رنگ روغن مدرن حرفه ای

قیمت تابلو رنگ روغن مدرن حرفه ای

همان طور که مستحضرید، قیمت هر محصولی به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، سایز و … بستگی دارد که تابلو های رنگ روغن مدرن حرفه ای نیز از این قضیه مستثنا نمی باشند.

قیمت تابلو مدرن نیز به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • تکنیک و متریال

برای قیمت گذاری یک تابلو رنگ روغن، تکنیک و متریال هنرمند بسیار مهم است و تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد.

  • سابقه و رزومه

سابقه نقاش و یا امضای نقاش می تواند بر قیمت کار تاثیر گذارد. مسلما قیمت یک تابلوی از شخص هنرمند معروف و یک نقاشی از هنرمند تازه کار یکی نیست.

  • ابعاد

اندازه و ابعاد یک تابلو هم در قیمت گذاری موثر است. هر چه ابعاد بزرگتر باشد قیمت بالاتری دارد و بالعکس.

برای اطلاع از قیمت دقیق تابلو های رنگ روغن می توانید به سایت فروش آنلاین این محصول رجوع کنید و بهترین و خاص ترین تابلو های مدرن را با نازل ترین قیمت را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما