تامین کننده تابلو نقاشی با آبرنگ

تابلوی نقاشی انواع بسیار گوناگونی دارد که برای تولید هر کدام از قاب و رنگ ‌های متفاوت استفاده می‌ شود. یکی از ساده ترین و محبوب ترین آنها تابلو نقاشی آبرنگ می باشد. تامین کننده تابلو نقاشی با آبرنگ جهت تهیه این محصول به بهترین نمونه های آن روی آورده و آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد. افرادی که به خرید عمده این کالا اقدام می کنند می‌ توانند هزینه کمتری پرداخت نمایند.

تابلو نقاشی با آبرنگ

 

منظور از تابلو نقاشی با آبرنگ چیست؟

منظور از تابلو نقاشی با آبرنگ چیست؟

منظور از تابلو نقاشی با آبرنگ به تابلویی گفته می ‌شود که از جنس پارچه کتان و الیاف مصنوعی است و با استفاده از چسب چوب به قاب چوبی متصل شده است. برای طراحی آن از آبرنگ که نوعی رنگ مخصوص برای نقاشی می باشد استفاده می شود.

آبرنگ ها توسط قلم مو بر روی این بوم بر اساس طرحی که مورد نظر است مانند طبیعت، گلدان، حیوانات، چهره و… اجرا می شود. در واقع تولید این تابلو نسبت به دیگر تابلوهای نقاشی آسان تر باشد و علاقه مندان بیشتری دارد.

این تابلو به دو صورت براق و یا مات کشیده می ‌شود که هر دو از زیبایی های منحصر به فرد خود برخوردار می باشند. استحکام بسیار بالایی دارد و برخلاف آن از وزن بسیار پایین بهره مند بوده که می توان به راحتی آن را به هر جایی انتقال داد. به صورت افقی و عمودی می توان به آویزان کردن آن بر قسمت های مختلف منزل پرداخت.

قیمت باورنکردنی تابلو نقاشی با آبرنگ

تابلو نقاشی با آبرنگ

قیمت باورنکردنی تابلو نقاشی با آبرنگ به دلیل بسیاری از عوامل مانند نوسان و تحریم هایی که به وجود آمده است در حال کاهش و افزایش می باشد. کیفیت از مهم ترین عواملی است که تا حد بسیار زیادی در میزان نرخ این کالاها موثر بوده و محصولاتی که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند قیمت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

همچنین هزینه مواد اولیه و خط تولید از دیگر فاکتورهایی هستند که در تعیین نرخ نهایی این کالا تاثیر دارند. به واسطه کارشناسان فروش در این مجموعه می‌توان از تازه‌ ترین نرخ‌های این کالا مطلع شد و پس از آن به ثبت سفارشات پرداخت.

اطلاع از قیمت تابلو آبرنگ برای بسیاری از مشتریان در درجه اول قرار دارد و موجب می‌شود تا خریداران به درستی سفارشات خود را مطرح نمایند. در صورت خرید عمده و یا مستقیم از تامین کننده تابلو آبرنگ می توان قیمت این محصول را کاهش داد و در میزان هزینه ها صرفه جویی نمود.

همچنین تنوع در مدل و طرح ها و بسته بندی های کالا موجب شده تا هر کدام نرخ های مخصوص به خود را داشته باشند و با توجه به میزان درآمد خود و نوع انتخاب به خرید آنها دست زد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما