خرید تابلو آینه ای مدرن بدون واسطه

نصب تابلو آینه ای مدرن در سالن های پذیرایی زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی محیط می دهند. این محصولات با تلفیق چندین المان دارای کیفیت و شکل ظاهری بی نظیری هستند. با توجه به تنوع تولید انواع تابلو آینه ای از نطر طرح و شکل، در این مقاله به معرفی بهترین و پرطرفدارترین مدل ها می پردازیم. اگر قصد خرید بدون واسطه این محصولات با قیمت رقابتی را دارید، با ما همراه شوید.

خرید تابلو آینه ای مدرن بدون واسطه

معرفی بهترین تابلو آینه ای مدرن

معرفی بهترین تابلو آینه ای مدرن تابلو آینه ای به محصولی می گویند که از تلفیق چوب و آینه با طرح های مدرن یا سنتی تولید می شوند. زمینه این محصولات چوب بوده که در قسمت وسط آن آینه با ابعاد متنوعی نصب و روی آنها انواع اشکال طراحی شده از جنس چوب قرار می گیرد.

به عنوان مثال خطوط نستعلیق با اشعار پرطرفدار یا طرح های فانتزی و اشکال هندسی از نمونه های پرطرفدار این تابلوها به شمار می آیند. تابلو آینه ای دایره ای، مربع و مستطیلی یک تکه یا چند تکه نیز از مدل های مدرن و پرطرفدار برای نصب در سالن های پذیرایی هستند.

برخی مدل ها نیز دارای قاب هستند که زیبایی خارق العاده دارند و از رنگ های بسیار متنوع برای خلق اثری جذاب در آن استفاده شده است. توجه کنید که مدل های ام دی اف تابلو آینه ای عمدتاً قابلیت شستشو ندارند و برای تمیز کردن آنها می توانید از دستمال نخی همراه با شیشه پاک کن یا آب ولرم استفاده کنید.

این محصولات از نظر ابعاد نیز متنوع هستند که باید متناسب عرض و ارتفاع دیواری که قصد نصب آن را دارید، تابلویی زیبا و شکیل انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مدل های چند تکه با طرح های فانتزی یکی از بهترین نمونه های تولیدی این محصولات برای دکوراسیون ها مدرن به شمار می آیند.

مرکز عرضه تابلو آینه ای مدرن

مرکز عرضه تابلو آینه ای مدرن عرضه تابلو مدرن آینه ای اغلب در گالری های توزیع لوازم دکوری خانه صورت می گیرد. در برخی از مناطق کشور به علت عدم فعالیت این فروشگاه ها، تهیه مدل های جدید این محصولات امکان پذیر نیست. همچنین در برخی مراکز به ویژه کلان شهرها شاهد نوسان و گاهاً افزایش غیر معقول انواع تابلو هستیم.

برای اطلاعات بیشتر باید اشاره کنیم که قیمت خرید تابلو آینه ای مدرن تحت تاثیر فاکتورهای کیفی و کمی متعددی تعیین می شود که چند مورد از مهمترین آنها عبارتند از:

  • ابعاد و اندازه تابلو
  • نوع و حجم چوب و آینه بکار رفته در تولید
  • کیفیت و حجم طراحی انجام شده روی تابلو
  • انجام کار به صورت دستی یا از طریق دستگاه های تمام اتوماتیک

خریداران می توانند با در نظر گرفتن این موارد متوجه معقول بودن قیمت ها یا کیفیت تابلو از نظر طرح و جنس بدنه آن شوند. به طور کلی اگر قصد خرید بهترین نوع تابلو آینه ای مدرن با قیمت رقابتی را دارید، می توانید از طریق مراکز عرضه آنلاین و مستقیم اقدام به ثبت سفارشات عمده خود کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما