خرید تابلو نقاشی روی جیر بدون واسطه

هنر نقاشی از دیرباز تاکنون در بین ما ایرانیان رواج داشته است، تابلو نقاشی روی جیر و یا مخمل باعث به وجود آمدن و تولید تابلوهای بسیار ، زیبا و خاص می شود که با توجه به اینکه قیمت مخمل بالاتر از قیمت تابلوهای معمولی است به همین دلیل تولید کنندگان داخلی کشورمان اقدام به فروش بدون واسطه این تابلو ها در سراسر کشور می کنند.

خرید تابلو نقاشی روی جیر بدون واسطه

ویژگی های تابلو نقاشی روی جیر

ویژگی های تابلو نقاشی روی جیر تابلو جیر یا مخمل دارای ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به تابلوهای معمولی نقاشی می باشد به همین دلیل است که بسیاری از نقاشان حرفه خرج بالای این تابلوها را به جان می خرند و از آن ها برای نقاشی کشیدن استفاده می کنند.

از جمله ویژگی های این تابلو عبارتند از:

  • در هنگام کار با این تابلوها برخلاف تابلوهای معمولی و عادی باید از زدن رنگهای روشن روی تابلو جیر شروع کنید تا خط و مسیر مورد نظرمان برای آن ترسیمی که می خواهیم ایجاد کنیم روشن تر شود.
  • برای کشیدن این گونه از تابلوها بهتر است از قلم موهای قدیمی استفاده کنید زیرا باعث می شود تا رنگ بسیار کمتری را به خود بگیرد بنابراین استفاده از رنگ کمتر روی این نوع از تابلوها موجب زیباتر شدن نقاشی ها و تابلوها می شود و نقاش با راحتی بیشتری می تواند اشتباهات خود را ب روی نقاشی تصحیح کند.
  • نقاشی کشیدن بر روی این نوع از تابلو ها نیازمند تجربه و مهارت است بنابراین استفاده از این تابلوها به استادان حرفه ای و افرادی که سال ها تجریه کشییدن انواع نقاشی ها را دارند توصیه می شود.
  • این تابلوها دارای پرزهایی بر روی خود هستند به همین دلیل نقاشی کشیدن بر روی این پرزها برای افراد عادی کار سختی می باشد به همین دلیل است که افرادی که باید با این محصول کار کنند حتما باید سابقه کشیدن نقاشی را بر روی چند تابلو عادی داشته باشند.

مرکز فروش تابلو نقاشی روی جیر

مرکز فروش تابلو نقاشی روی جیر اگر قصد خرید تابلو نقاشی را دارید و تجربه لازم را برای خرید این محصول ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از مجموعه نا اقدام به خرید نمایید زیرا کارشناسان ما ضمن دادن آگاهی به شما، شما را به نحوه خرید بهترین تابلو نقاشی راهنمایی می کنند.

فروش تابلو نقاشی روی جیر با قیمت استثنایی برای شما امکان پذیر است اگر این محصول را با قیمت های واقعی و پایین از وب سایت ما خریداری نمایید می توانید در رسیدن به رویای نقاشی کشیدن حرفه ای گامی مهم را بردارید.‌

برای خرید این محصول و دیگر محصولات نقاشی و هنری ما حتما از سایت بازدید کرده و پس از بررسی قیمت ها اقدام به خرید این محصولات نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما