خرید تابلو نقاشی پرتره زیبا

هنر نقاشی یک هنر قدیمی است که که هر اثری، نشان دهنده ی استعداد بالای نقاش است دراین بین باید خاطر نشان کرد هنر نقاشی شاخه های مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آن نقاشی چهره می باشد که در اصطلاح هنری به آن نقاشی پرتره گویند ،که با استقبال زیادی روبرو است ،ازاین رو در خرید تابلو نقاشی پرتره به کیفیت آن از نظر شباهت، سبک نقاشی، نوع رنگ به کار رفته باید توجه ویژه ای کرد.

خرید تابلو نقاشی پرتره زیبا

درباره تابلو نقاشی پرتره بیشتر بدانید

درباره تابلو نقاشی پرتره بیشتر بدانید تابلو نقاشی پرتره به نوع خود می تواند انواع مختلف داشته باشد ،به گونه ای که میتواند تمام بدن از سر تا نوک انگشت فرد موردنظر ،نقاشی شود یا فقط سر و شانه در تابلو کشیده شود یا از کمر تا سر مدل مورد نظر نقاشی شود ، اما یک اشتراک مشترک درتمام انواع نقاشی های پرتره وجود دارد وآن هم تک چهره بودن آن است.درادامه به برخی ویژگی نقاشی پرتره میپردازیم:

  • در پرتره نگاری باید احساساتی که در چهره شخص نمود یافته را کامل درک کرد و آن را بدون کم وکاستی نقاشی کرد ، پس یکی از مشخصه های اصلی پرتره نشان دادن احساسات و رفتارهای روحی فرد مورد نظر است.
  • در بعضی از نقاشی های پرتره از زمینه تک رنگ استفاده میشود و در برخی دیگر در زمینه ی مدل نقاشی هر طبیعت یاهر مکانی که باشد نقاشی میشود این نقاشی بنا به سلیقه نقاش یا درخواست شخص نقاشی شده میباشد ،ولی باید به این نکته توجه کرد که وجود زمینه فعال در نقاشی پرتره آن راطبیعی تر وگیراتر و زنده تر می کند.
  • در پرتره نگاری ،نقاش باید کاملا به استخوان بندی صورت اشراف کامل داشته باشد، این اشراف درواقع به معنای شناخت تمام چهره ها می باشد به عنوان مثال نوع چهره و استخوابندی و عضله یک فرد آسیای شرقی با چهره و استخوابندی فرد آفریقایی کاملا متفاوت است، پس کمترین قصوری می تواند چهره را بی شباهت و غیر طبیعی جلوه نماید.
  • در نقاشی پرتره باید به جزئیات توجه ویژه شود، مثلا رنگ لباس، بافت پارچه، دکمه ها، جنس مو، نوع پوست و بسیاری از جزئیات دیگر که همگی در زیبا شدن آن تاثیر مستقیم دارند،و فروش تابلو نقاشی رابالا خواهند برد.

فروش تابلو نقاشی پرتره مدرن

فروش تابلو نقاشی پرتره مدرن این مجموعه هنری همواره در تلاش است با فروش انواع تابلو نقاشی ها از جمله پرتره ، تابلو نقاشی طبیعت و تابلو نقاشی مدرن با بهترین کیفیت از نظر نوع بوم، و استفاده از رنگ هایی با کیفیت عالی و مرغوب رضایت حداکثری شما مشریان هنر دوست را جلب نمایید ، در این بین تابلو نقاشی پرتره با سبک مدرن به دلیل استقبال و ترند شدن در دنیای هنر در انواع چهره ها به کلکسیون ما اضافه شده است تا به نوعی تمام سلیقه ها از این هنر زیبا و قدیمی بی بهره نمانند.

ما هدفمان قیمت گذاری متناسب و مقرون به صرفه می باشد و با فروش اینترنتی سعی می کنیم تمام سفارشات را در کمترین زمان ممکن به دست خریدار برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما