خرید کلی تابلو رنگ روغن برجسته

همانطور که می دانید نقاشی های رنگ روغن طرفداران بسیاری دارد و افراد بیشتری به این سبک علاقه مند می شوند. این تابلوها بخشی از سبک مدرن هستند و در طراحی دکوراتیو نیز دیده می شوند. اکثر مدل های شناخته شده تابلو رنگ روغن برجسته، از پرفروش ترین محصولات ما هستند. دلیل این علاقه زیاد این است که آنها بسیار متنوع هستند. نقش برجسته روی بوم با کمک تکنیک های خاصی مانند بافت، کاردک یا حکاکی امکان پذیر است که خود در خرید کلی تابلو رنگ روغن برجسته تاثیر بسیاری دارد؛ از طرفی نیز خرید کلی تابلو رنگ روغن برجسته سبب شده که این محصول با قیمت ارزان تری به دست مشتری برسد.

خرید کلی تابلو رنگ روغن برجسته

عوامل موثر بر قیمت تابلو رنگ روغن

عوامل موثر بر قیمت تابلو رنگ روغن عوامل زیادی بر قیمت تابلو رنگ روغن تأثیر می گذارند، اما مانند هر بازار دیگری نباید فراموش کرد که در بازار هنر تابلو نقاشی مدرن، تولید و عرضه هر محصول، تولید آثار قابل قبول تری را رقم می زند. عوامل زیادی بر قیمت تابلو رنگ روغن تاثیر می گذارند که از مهمترین آنها می توان به سن هنرمند، اندازه و ابعاد اثر، تکنیک های به کار رفته در تابلو نقاشی چهره، کیفیت و استانداردهای تابلو اشاره کرد.

از این رو می توان نتیجه گرفت که نقاشی های انتزاعی و مدرن را می توان با قیمت بالاتری در بازار به فروش رساند، زیرا قیمت آنها متفاوت است و بسیار بیشتر تحت تأثیر ماهیت، پراکندگی و ذهنیت تصویر قرار می گیرد. البته باید گفت که تازگی و موضوع اثر در تابلوی هنرمند نقشی در ارزیابی نهایی قیمت تابلوهای رنگ روغن تاثیر زیادی ندارد، زیرا چنین نوآوری هایی تنها ریسک فروش تابلو در گالری را افزایش می دهد.

در بررسی عوامل موثر بر قیمت تابلوها نباید فراموش کرد که قیمت تابلو نقاشی پروانه در ایران بسیار نوسان دارد و تمامی معادلات قیمت از طریق حراج داخلی و خارجی قابل تغییر است؛ زیرا نمونه آن افزایش بی سابقه قیمت تابلوهای نقاشی در دهه هشتاد و شصت است که هنرمندان ایرانی در حراجی در دبی این نوع تابلو رنگ روغن را با قیمت بسیار بالایی به فروش رساندند.

از آنجایی که برخی از تابلوها نمادین هستند، معیارهای مشخصی برای قیمت وجود ندارد و همین امر به عوامل موثر بر قیمت تابلو بستگی ندارند. نمونه ای از این نقاشی ها آثار هنرمندان مکتب سکهنه در دهه های گذشته است. از طرفی نقش دولت در اقتصاد ایران به ویژه بر قیمت تابلو رنگ روغن قابل انکار نیست. تابلوهای نقاشی مطابق با سبک رسمی و ایدئولوژی رایج اغلب به دلیل حمایت از مراکز رسمی به ویژه میراث فرهنگی، قیمت نسبتا بالایی دارند، بنابراین شرایط فروش این دسته از آثار همیشه خوب است.

چند نکته درباره تابلو رنگ روغن

چند نکته درباره تابلو رنگ روغن ابتدا به سه اصل مهم که قاعده و قانون تابلو رنگ روغن است، می پردازیم که قطعا با رعایت این سه مورد، اثری هنری خلق خواهد شد؛ دانستن این نکات باعث می شود، هنرمند بتواند جلوه ای زیبا از آثار خود بجا بگذارد.

1_ اصل بالای ستون: کار خود را حتما مرحله به مرحله انجام دهید. سپس سعی کنید لایه های جدید انعطاف پذیرتری بیشتری از لایه های قبلی باشد.

2_ اصل ضخامت برای رقیق شدن را مد نظر داشته باشید: در این مرحله بهتر است لایه نازکی از رنگ روغن را روی لایه اولیه بمالید، اگر با رنگ ایمپاستو رنگ می کنید باید مراقب باشید رنگ روغن شما اگر نازک باشد ممکن است ترک بخورد، پس بهتر است از رنگی استفاده کنید که دیر خشک می شود.

3_ نکات و دانش قلم مو: مناسب ترین قلم موی تابلو رنگ روغن استفاده از قلم مویی از موی حیوانات می باشد که موی خوک یکی از بهترین نوع قلم مو می باشد تا رنگ را به خوبی روی بوم، پخش کند. شکل برس، نخ و مواد مو دو مورد اصلی در انتخاب قلم مو هستند. از طرفی چرخ های مهره ای شکل و رنگ روشن و قلم مو های صاف بیشترین استفاده را دارند.

قلم موی گرد برای کشیدن نقطه ویرگول و خطوط نازک مناسب است و سری تیز و گرد دارد. برس های صاف معمولا برای طرح های گوشه ای مانند مکعب و مستطیل مناسب تر هستند.

برس فندی با سر بیضی برای کارهای ظریف و حرکات دقیق مناسب است. موهای خوک دارای الگوی خشن و متراکم است، بنابراین زمانی که رنگ روغن ما باید نرم و کرکی باشد، برس سمور ایده آل است. برای رنگ های روغنی حرفه ای بهتر است از برس هایی با موهای مصنوعی استفاده نکنید، زیرا موهای طبیعی بهتر، انعطاف پذیرتر و راحت تر تمیز می شوند.

3نکته مهم هنگام خرید تابلو رنگ روغن

3نکته مهم هنگام خرید تابلو رنگ روغن

  1. زیبایی ها و طراحی های منحصر به فرد در نقاشی تابلو رنگ روغن طبیعت نیز یکی از مواردی است که در هنگام خرید تابلو رنگ روغن باید به آن توجه کرد، زیرا هر چه تصویر روی دیوار زیباتر باشد، خانه شما زیباتر می شود. از طرفی بهتر است خانم ها و آقایان قبل از خرید این محصول سبک مورد علاقه خود را برای انتخاب پیدا کنید.
  2. دوستان می توانید اطلاعات کلی در مورد سبک های مختلف تابلو نقاشی چهره را از کتاب های مختلف دریافت کنید و در این زمینه حتما ابعاد تخته را در نظر بگیرید. به این دلیل که اگر بیش از حد بزرگ باشد، فضای زیادی از دیوار را پوشش می دهد و زیبا به نظر نمی رسد. برای مشاهده این نوع تابلوها بدون اینکه سر خود را خیلی بالا یا پایین نگه دارید نصب کنید.
  3. انتخاب رنگ تابلو هم بسته به سلیقه شما دارد؛ همچنین بهتر است خرید خود را از مجموعه ای معتبر انجام داده تا ضمانت کالا را به شما بدهد.

با توجه به موارد فوق می توانید تابلو رنگ روغن مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای راحتی شما خریداران مجموعه ما تابلو های متنوعی از زیباترین، با کیفیت ترین و پرفروش ترین تصاویر موجود در بازار را گردآوری کرده ایم که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

مرکز عرضه تابلو رنگ روغن برجسته

مرکز عرضه تابلو رنگ روغن برجسته نقاشی رنگ روغن برجسته مدرن یکی از زیباترین و متنوع ترین تابلوهای موجود در بازار می باشد به طوری که این تصاویر اگر توسط افراد ماهر و با تجربه ساخته شده باشند، بسیار زیباتر و مشتری پسند تر هستند.

این تابلوهای برجسته در اشکال مختلف و زیبا تولید و عرضه می شوند؛ زیرا در این نوع از تابلوهای نقاشی از ویژگی ها و طرح های مختلف استفاده می شود که تنها توسط افراد ماهر در این نوع از تابلو روغن برجسته ساخته می شود؛ از این رو پانل های رنگ روغن در اندازه های مختلف وجود دارد که می توانید با مراجعه به مرکز عرضه تابلو رنگ روغن برجسته این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایید.

در این مراکز عرضه، انواع مختلفی از تابلو وجود داشته که بنا به سلیقه خود می توانید، هر کدام را خریداری کنید. این تابلو ها متعلق به هنرمندان شناخته شده و با تجربه است که همواره از بهترین نوع رنگ و سایر لوازم استفاده نموده، بنابراین به راحتی می توانید خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید و خریدی رضایت بخش را مستقیم و بدون واسطه را خریداری کنید.

3

  1. سلام. دستان هنرمند نعمتیه. خیلی جذابن. بی‌نظیره. چطور باید طرح این شکوفه ها رو سفارش بدم؟؟؟

    • با سلام برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با پر کردن فرم داخل سایت باما ارتباط برقرار کنید.

  2. کارهای نقاشی برجسته واقعا عالی هستند. من یکی از تابلوهای برجسته‌ی سایتتون رو خریدم وخیلی دوستش دارم.
    موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما