سفارش عمده تابلو نقاشی مخمل

یکی از تابلوهای هنری زیبا که خانه را مزین به طرح و نقش هایی جذاب و دلپسند خواهد کرد، تابلو نقاشی است که محبوبیت آن خیلی بیشتر از تابلو عکس می باشد.

در این تابلو آثاری برجسته به دست هنرمندان خوش ذوق ظاهر گشته که هر یک مفهومی را به بیننده می رسانند. اما یکی از خاص ترین و شیک ترین تابلوهایی که کاملاً متناسب با دکوراسیون های مدرن بوده و تاثیر خود را به خوبی هویدا می سازد، تابلو نقاشی مخمل است. اکنون می توانید به سفارش تابلو نقاشی مخمل دیواری پرداخته و آن را تهیه کنید.

سفارش عمده تابلو نقاشی مخمل

تابلو نقاشی مخمل چگونه تولید می شود؟

تابلو نقاشی مخمل چگونه تولید می شود؟ یکی از تابلوهای هنری منحصر بفرد که در همان نگاه اول به دل بیننده نشسته و جذابیت تمامی را به تصویر می کشد، تابلو نقاشی مخمل است که هنرمندان برای خلق آن از پارچه ای با جنس مخمل کمک گرفته و طرح و نقوش مورد نظرشان را روی آن پیاده می سازند.

این تابلو به دلیل برخورداری از پس زمینه مخملی، خیلی شبیه به تابلو فرش بوده و اگر ارزش آن بیشتر از این تابلو نباشد، کمتر هم نیست، در واقع حسی که پس از نگاه کردن به این تابلو در وجود فرد ایجاد می شود، شبیه به حسی است که به هنگام نگریستن به تابلو فرش به وجود می آید، همانقدر دلچسب و دوست داشتنی. حال موضوع دیگری که راجع به این تابلوی هنری فاخر و ارزشمند خواهیم گفت، اوزان مختلف تابلو نقاشی مخمل است که در قسمت زیر به انواع آن اشاره خواهیم کرد:

1. تابلو نقاشی مخمل با وزن سبک: این تابلوها از زیر یک کیلو تا 7 کیلوگرم را شامل گردیده و لذا جابجایی آنها ساده تر خواهد بود.

2. تابلو نقاشی مخمل با وزن متوسط: از وزن تقریبی 7 کیلو تا زیر زیر 12 کیلو را شامل می شوند.

3. تابلو نقاشی با وزن بالا: این تابلوها دارای ابعاد و اندازه بزرگی بوده و تقریبا نصف دیوار را می پوشانند که به دنبال آن وزن تابلو بالا بوده و می توان گفت که تقریباً بیشتر از 12 کیلو خواهد بود

عرضه کننده انبوه تابلو نقاشی مخمل

عرضه کننده انبوه تابلو نقاشی مخمل اگر به دنبال سفارش تابلو نقاشی شیک عمده هستید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که دستیابی به چنین محصولی، تنها با انتخاب مسیر درست، امکانپذیر خواهد بود

یکی از مسیرهایی که شما را به چنین تابلوی دلخواهی خواهد رساند، مرکز پیش روست که به عنوان بزرگترین و بهترین عرضه کننده تابلو نقاشی فعالیت داشته و می توانید از طریق آن از برترین و بروزترین تابلوهای موجود مانند تابلو مخمل شیک و متفاوت بهره مند شوید. این تابلوها مملو از نقوش و طرح های متنوع بوده و حق انتخابی آزادانه را به شما خریداران گرامی خواهند بخشید، همچنین همراه با برندهای معتبری همچون تابلو نقاشی مداد آبی به فروش رسیده و لذا می توانید به انواعی از تابلوهای باکیفیت و ماندگار نیز دسترسی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما