صادرات انواع تابلو نقاشی شیک

در کشور ما تابلو نقاشی شیک یکی از پرکاربردترین نوع دکور می باشد که در انواع مختلف ساده و طرح دار در بازار وجود دارد. با توجه به همسایگی ما با کشورهایی مانند عراق و افغانستان که از نظر فرهنگ شباهت زیادی با ایرانیان دارند صادرات انواع تابلو ساده شیک به این کشورها انجام می شود. آشنایی شما با مشخصات انواع این تابلو چقدر است و آیا می دانید چگونه می توان اقدام به خرید عمده این تابلوی صادراتی نمود؟

صادرات انواع تابلو نقاشی شیک

مکان مناسب برای نصب تابلو نقاشی شیک

مکان مناسب برای نصب تابلو نقاشی شیک یکی از پرطرفدار ترین انواع مدل تابلو نوع ساده آن است. این تابلو با ایجاد طرحی ساده اما در عین حال زیبا حالتی بسیار شیک به مکان مورد نظر می دهد. کاربرد فراوان نصب تابلو تاثیر بسیار زیادی روی جذابیت ظاهری و زیبایی بسیاری از مکان ها دارد بنابراین حساسیت در انتخاب رنگ و طرح تابلو ضروری است.

از ویژگی‌های بارز تابلو ‌نقاشی شیک این است که هیچ گاه از مد نمی افتد و می توان برای همیشه و در همه مکان ها از آن استفاده کرد. این نوع تابلو در انواع مدل های مختلف به بازار عرضه شده است و انتخاب هر کدام از آنها به سلیقه استفاده کننده بستگی دارد.

این تابلو در انواع رنگ های مختلف طراحی شده است و هنگام انتخاب رنگ باید دقت نمود که هماهنگی بین رنگ تابلو و رنگ فضا وجود داشته باشد. در انتخاب رنگ این تابلو ها همچنین باید دقت نمود که همرنگ فضا نبوده زیرا ظاهر شیک و زیبا ایجاد نخواهد کرد بنابراین باید رنگ تابلو و دیوار مکان نصب با هم دیگر متفاوت باشد.

از ویژگی‌های بارز این تابلو این است که برای همه مکانها می توان از آن استفاده کرد.

فروش این تابلو به صورت عمده فرصتی بسیار مناسب برای خریداران این محصول بوده تا بتوانند با قیمت ارزان تری آن را تهیه نمایند و برای ایجاد تنوع و دادن حق انتخاب بیشتر به مشتریان خود از آن استفاده کنند. برای خرید این تابلو به صورت عمده کافی است با مسئول فروش و صادرات تابلو نقاشی تماس برقرار کنید تا ضمن اطلاع از قیمت این تابلو سفارش خود را اعلام نمایید.

خرید عمده تابلو نقاشی شیک

خرید عمده تابلو نقاشی شیک آیا می خواهید با مدیریت فروش تابلو نقاشی مناسب برای صادرات در ارتباط باشید؟ امروزه در ایران واحد های تولیدی متعددی اقدام به تولید و عرضه انواع تابلو نقاشی شیک و مدرن نموده اند. اما چند درصد از این واحد های تولید ثبت شده اند و اصول بین المللی را در طراحی مدل های خود رعایت می نمایند؟

باید گفت متاسفانه تعداد واحد ها ثبت شده و مورد تایید استاندارد های بین المللی بسیار کمتر از واحد های در حال فعالیت است! به شما توصیه می کنم اگر قصد خرید تابلو نقاشی مناسب برای صادرات را دارید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام نمایید و ضمن مشاهده بیش از ۱۰۰ مدل متنوع از تابلو نقاشی اقدام به سفارش و خرید تابلو نقاشی مد نظر خود نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما