صادرات تابلو نقاشی دکوراتیو

یکی از انواع مختلف تابلو نقاشی های موجود در بازار که در تهیه آن از دستگاه‌های چاپ مدرن استفاده شده است تابلو نقاشی دکوراتیو می باشد که با این تابلو می توان با حداقل هزینه زیبایی خاصی را به فضای خانه آورد. صادرات تابلو نقاشی دکوراتیو به دلیل بالا بودن کیفیت تولید داخلی این محصول به بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای همسایه انجام می ‌شود. به دلیل بالا بودن نرخ ارز در حال حاضر صادرات این محصول از صفحه اقتصادی بالایی برخوردار است و می ‌تواند برای صادر کننده توسعه کسب و کار را به دنبال داشته باشد.

صادرات تابلو نقاشی دکوراتیو

تابلو نقاشی دکوراتیو چه مشخصاتی دارد؟

تابلو نقاشی دکوراتیو چه مشخصاتی دارد؟

انواع تابلو نقاشی دستی از قیمت نسبتاً بالایی برخوردارند و به همین دلیل امکان تهیه آنها برای بسیاری از افراد وجود ندارد. تابلو دکوراتیو به دلیل ساخت با انواع دستگاه های چاپ مدرن از قیمت بسیار ارزان تری برخوردار است و می ‌تواند به عنوان وسیله دکوراتیو بسیار زیبا در فضاهای داخل خانه به کار برده شود.

از مشخصات این نوع تابلو جنس پارچه کنواس آن است که عملیات چاپ روی آن انجام می گیرد. این پارچه از پنبه و کتان می باشد. برخی از انواع این تابلو ها به دلیل نوع پارچه طبیعی به کار رفته در تهیه آن ها قابلیت شستشو را نیز دارند و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند ولی تابلو ساخته شده از پارچه مصنوعی قابلیت شستشو را ندارد و تنها می ‌توان با دستمال آن را تمیز کرد.

برای ساخت این تابلو از دستگاه چاپ UV استفاده می شود و رنگ را به صورت پاشش بر روی پارچه پخش می کند. از مشخصات این نوع تابلوها ماندگاری مادام العمر آنها می باشد و با رعایت شرایط مناسب نگه داری از طول عمر بالایی برخوردار خواهند بود.

انواع مختلف این تابلو ممکن است به صورت یک یا چند تکه ساخته شوند که این مسئله بستگی به سفارش مشتری و ابعاد آن دارد.

خرید مستقیم تابلو نقاشی دکوراتیو

خرید مستقیم تابلو نقاشی دکوراتیو

خرید مستقیم تابلو نقاشی دکوراتیو از تولید کننده آن در بازار با قیمت بسیار مناسب و ارزان تر از همه جا امکانپذیر است و خریدار می ‌تواند بدون واسطه این محصول را به دست آورد.

برای خرید این تابلو می توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد. در این وب ‌سایت که توسط تولید کننده ایجاد شده است انواع مختلف این تابلو با تصویر آنها به نمایش درآمده و خریدار می ‌تواند در مراجعه به این وب سایت همه انواع این تابلوها را مشاهده نماید و بر اساس نیاز خود گزینه و گزینه‌های مورد نظر را سفارش دهد.

ثبت سفارش در این وب سایت از طریق آنلاین بسیار راحت است و تولید کننده در کوتاه ترین زمان سفارش خود را به آدرس خریدار ارسال خواهد کرد همچنین امکان خرید مستقیم از طریق برقراری تماس تلفنی با تولید کننده نیز فراهم شده است و به این ترتیب خریدار می تواند از مشخصات انواع تابلو، قیمت روز و نحوه ارسال آنها به خوبی مطلع شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما