عرضه انواع تابلو حجمی سنتی

تابلو حجمی سنتی به تابلو هایی گفته می شود که معمولا از لحاظ ظاهری از زیبایی و طراحی بسیار شیک و جذابی برخوردار هستند چرا که در تولید آنها از طراحی های سنتی بسیار شیک استفاده می گردد. کاملا مشخص است که عرضه انواع تابلو حجمی سنتی، بسیاری از خریداران و مشتریان را با مسئله تنوع محصولات رو به رو خواهد کرد و دست افراد را در هنگام خرید و انتخاب کاملا باز نگه می دارد که خود امتیازی مهم است.

تابلو حجمی سنتی

 

مشخصات فنی تابلو حجمی سنتی

تابلو حجمی سنتی

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات تابلو حجمی سنتی، قدرت بسیار بالای بافتی از لحاظ تار پود می باشد که معمولا حالت کشسانی بسیار قوی دارد یعنی به این معنا که در هنگام استفاده از تابلو حجمی سنتی افراد نباید دغدغه خاصی داشته باشند چون این تابلو ها از کیفیت بالایی در برابر عواملی همچون ضربه، فشار، شکستن، پاره شدن و… برخوردار هستند که همین مسئله می تواند باعث رضایت مشتری شود.

از دیگر مشخصات فنی تابلو حجمی سنتی، استفاده از چوب های بسیار نازک و مقاوم در کناره های این تابلو ها می باشد یعنی به این معنا که در طراحی و ساخت این تابلو های حجمی از چوب های صنوبر برای قسمت های کناری آن استفاده می شود تا محصول مورد نظر کیفیت لازم را در هنگام حمل و جابه جایی و حتی نصب داشته باشد.

حجمی بودن تار و پود و بافت های ریز پنبه ای تابلو ها برای شفاف سازی و بهتر دیده شدن تصویر یا طرح مورد نظر روی تابلو حجمی سنتی، از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی تابلو های حجمی می باشد که باعث می شود تصویر یا نقاشی طراحی شده روی تابلو از شفافیت بالایی برخوردار باشد و به خوبی دیده شود تا از نگاه هنرمندان نیز قابل قبول باشد.

کارخانه تولید تابلو حجمی سنتی

تابلو حجمی سنتی

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که کارخانه تولید تابلو حجمی سنتی امروزه دارد، مسئله قیمت ها برای خریداران می باشد چرا که چنین کارخانه ای علاقه مند است تمامی محصولات و تابلو های حجمی سنتی خود را با قیمت بسیار پایین و ارزان به تمامی خریدار ها و افراد متقاضی عرضه نماید تا رضایت آنها را در این زمینه کاملا جلب کند.

خرید کاملا بدون واسطه و مستقیم از کارخانه تولید تابلو حجمی برای تمامی افراد متقاضی و مراکز خرید می تواند مزیت های بسیار زیادی به همراه داشته باشد که یکی از مهم ترین آنها، دست یابی به قیمت های مناسب و منصفانه است.

استفاده کامل از دانش روز دنیا و همچنین استفاده از بهترین ماشین آلات مخصوص حمل تابلو حجمی سنتی از دیگر موضوعاتی است که در کارخانه تولید انواع تابلو حجمی همواره رعایت و استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما