عرضه تابلو رنگ روغن سلطنتی باکیفیت

یکی از المان های زینت بخش که در خانه های امروزی به چشم خورده و به جزء جدایی ناپذیر آنها تبدیل شده، تابلو نقاشی است که بخصوص هنردوستان و هنرمندان در منازل خود از آن بهره برده و رنگ و رخی زیبا را به دکوراسیون داخلی بخشیده اند. اما در معرفی یکی از شاخص ترین این تابلوها می توان تابلو رنگ روغن سلطنتی را نام برد که مناسب برای دکوراسیون های کلاسیک بوده و اکنون انواع مختلفی از آن مورد عرضه قرار گرفته است، مانند تابلو رنگ روغن سلطنتی.

 

جدیدترین مدل های تابلو رنگ روغن

جدیدترین مدل های تابلو رنگ روغن

علاوه بر مبلمان، فرش و پرده، اجزای دیگری هم در دکوراسیون داخلی یک خانه وجود دارند که نما و جلوه آن را تحت تاثیر قرار داده و اثرات مثبتی را به جا خواهند گذاشت.
یکی از آنها تابلو نقاشی است که فضای هنری و در عین حال آرامی را در منزل حکمفرما کرده و آرامش خاصی را در بین اعضای خانه به وجود می آورد.

اما یکی از انواع تابلوهای نقاشی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته و با رنگ های متنوع و براق خود نظر هر بیننده ای را ناخودآگاه به سمت خود جلب نموده، تابلو رنگ روغن می باشد که در اینجا به معرفی جدیدترین مدل های تابلوهای مورد نظر خواهیم پرداخت:

  1. تابلو رنگ روغن منظره: مناظر طبیعی، شهری و … در این اثر هنری، نمود یافته و تصویری دلکش را روبروی چشمان ظاهر ساخته اند.
  2. تابلو رنگ روغن چهره: چهره های واقعی و هنری و همینطور چهره های ذهنی روی تابلو پیاده شده و این مدل، مورد علاقه طیف وسیعی از افراد می باشد.
  3. تابلو حیوانات: انواع حیوانات اهلی و جنگلی به زیبایی در آن به نمایش درآمده و برای کسانی که دوستدار حیوانات اند، مناسب خواهند بود.
  4. مدل جام میوه: میوه های متنوع در جامی طلایی و رنگی قرار گرفته و واقعاً مسحور کننده به نظر می آیند.
  5. مدل گل: انواع گل های درشت و ریز  تکی و چندتایی در این تابلوها حس بی نظیری را در وجود بیننده القا کرده و فضای خانه را نیز به بهترین شکل می آرایند.

خرید انواع تابلو رنگ روغن سلطنتی

خرید انواع تابلو رنگ روغن سلطنتی

اگر تصمیم به خرید انواع تابلو سلطنتی داشته و می خواهید از مسیری مطمئن وارد شوید، به شما این مرکز را پیشنهاد می کنیم که با ورود از طریق آن، هم می توانید سریع‌تر به تابلوهای مورد نظر که بسیار شکیل و اصیل به نظر می رسند، دست یافته و هم از تابلوهایی با این مشخصات بهره مند خواهید گشت:

  • این تابلو دارای قاب مربعی بوده و قاب آن نیز از متریال مختلف مانند پی وی سی یا رزین طرح چوب برخوردار می باشد.
  • ابعاد مختلفی را در برگرفته اند که معمول ترین آن، تابلو با ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ خواهد بود که هم برای فضاهای کوچک و هم بزرگ، مناسب خواهد بود.
  • قاب آن به صورت برجسته بوده و به زیبایی تابلو افزوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما