عرضه کننده تابلو حجمی رئال

تابلو ها یکی از المان های مناسب برای زینت بخشیدن و آراستن فضای داخلی ساختمان ها است که در انواع سبک ها و اندازه ها قابل اجرا و عرضه است یکی از خلاقانه ترین سبک ها ایجاد تابلو حجمی رئال است که هر چقدر مهارت و استادی در خلاقیت و سایه پردازی بیشتر باشد باعث افزایش ارزشمندی و گرانبها تر شمرده شدن آن می گردد.

عرضه کننده تابلو حجمی رئال

 

چند نکته مهم درباره نگهداری تابلو حجمی

چند نکته مهم درباره نگهداری تابلو حجمی

در طی زمان انواعی از سبک های تصویر سازی خلق شد که هر کدام در نوع خود کدام بازگو کننده ذهن خلاق هنرمند در تلفیق و استفاده از متریال های قابل دسترس اوست.

در تلاش برای تهیه تابلو حجمی ، واضح به نظر می رسد که به مواد و ابزار هایی چون انواع رنگ ها ، حلال ها ، بوم یا زمینه ، انواع قلمو با سایز ها و شکل های مختلف ، انواع ابزار برش و غیره نیاز است. پس تفاوت آن با تابلو نقاشی در چیست؟ پاسخ در نوع ترسیم شدن طرح است. هنرمند در طراحی تابلو حجمی با سبک رئال یا واقعیت گرایی به گونه ای عمل می کند که علاوه بر در نظر گرفتن بعد زیبا شناسی سعی در برجسته نشان دادن آن کند.

تابلو های حجمی به دلیل نوع طراحی و ظرافت آن امکان آسیب دیدگی دارند بنابراین نحوه نگه داری از آن ها حائز اهمیت است در ادامه نکاتی در این خصوص را بازگو می نماییم :

۱ – گردگیری این تابلو ها باید به صورت منظم صورت بگیرد و در هنگام انجام این کار باید دقت عمل لازم را به کار گرفت؛ استفاده از وسایلی چون انواع فرچه و مسواک احتمال آسیب را کمتر می کند.

۲ – بسته به متریال استفاده شده توسط هنرمند باید تابلو را در جای مناسب نصب کرد برای مثال اگر از کاغذ در خلق آن استفاده شده نباید آن را در جای نم دار ، مرطوب و یا در معرض نور مستقیم خورشید نصب کنید

۳ – در هنگام جابجایی و حمل و نقل احتیاط های لازم را لحاظ کنید برای راحتی کار می توان تابلو را در کارتن محکم قرار داد یا آن را با روزنامه و نایلون های حبابی، پوشش داد.

طراحی یک تابلو حجمی و خلاقیت و الهام پشت آن ارزشمند ترین و هیجان انگیز ترین بخش انجام کار است که به تابلو معنا می بخشد. استفاده از متریال و ابزارآلات با درجه مرغوبیت بالا می تواند بر روی نتیجه کار تاثیری شگرف داشته باشد اما ارزشمندی یک تابلو ، حکایتی از ارتباط بنیادین بین ذهن و مهارت هنرمند نقاش دارد.

مرکز توزیع تابلو حجمی رئال

مرکز توزیع تابلو حجمی رئال

توزیع تابلو حجمی خلق شده توسط هنرمندان ایرانی و هنرمندان سایر کشور های جهان در سبک ها و اندازه ها مختلف به صورت مستقیم از فروشگاه های عرضه کننده تابلو های حجمی در سرتاسر کشور و همچنین به صورت مجازی از سایت های معتبر مانند  http://medadabi.com/ قابل انجام است همچنین هر ساله گردهمایی هایی تحت عنوان مزایده برای فروش آثار هنری برگزار می گردد که از طریق آن می توان اقدام به خرید این تابلو ها کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما