فروشگاه عمده تابلو برجسته مدرن

تابلو برجسته مدرن با خمیر سرامیک و تکسچر روی قطعه ای ام دی اف ساخته میشوند.این تابلوها نشانگر ذوق و سلیقه هنرمندان ایرانی است.

نقش تابلو برجسته ی مدرن در واقع ادامه ای از نقش برجسته های سنتی هستند.همانطور که میدانید از زمان های قدیم استفاده از نقش برجسته در ایران و جهان رونق داشته.

نقش برجسته های مدرن دارای تنوع بسیار زیاد و طرح های مختلفی هستند که این طرح ها شامل طرح های ابتکاری و معاصر زیادی هستند.

نقش‌برجسته های مدرن همچنین بیشتر از طرح های انتزاعی برخوردارند. تابلوهای برجسته دیواری که امروزه در اکثر منازل مورد استفاده قرار میگیرد ،یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین نقش برجسته های مدرن به شمار میروند.

فروشگاه عمده تابلو برجسته مدرن

تابلو برجسته مدرن چه مشخصاتی دارد؟

تابلو برجسته مدرن چه مشخصاتی دارد؟ تابلو نقاشی های مدرن ایده ای جذاب برای تغییر در دکوراسیون منزل شماست.

این تابلوها که از جنس بوم نقاشی هستند و رنگ مورد استفاده در این نقاشی ها اکرولیک است و برای برجسته کردن آن ها از خمیر های هنری همچون پتینه ، تکسچر و… استفاده میشود.

این تابلوها به راحتی با یک دستمال نمدار قابل تمیز کردن هستند و قابلیت شستشو دارند.

معمولا جنس مورد استفاده در تابلو های برجسته از فایبر گلس ( ترکیبی از مواد مرغوب رزین یا همان پلی استر با الیاف شیشه ای ) که علاوه بر سبکی مقاومت بسیار بالایی به این محصولات میدهد.

این تابلو ها در نقش ها و رنگ ها و طرح های متنوعی ایجاد میشوند که انعکاس انرژی مثبتی به فضای منزل و محل کار میدهند.و فضا را دلنشین‌تر مینمایند.

فروشنده عمده تابلو برجسته مدرن

فروشنده عمده تابلو برجسته مدرن دیوارهای ساده بی حس و حال می توانند نمای کل دکوراسیون داخلی را به سمت کسالت ببرند و تمام زحمات طراح و دیزاینر را به باد بدهند.

تابلو برحسته مدرن و دکوراتیو یک راه حل شیک و زیبا برای درمان کم تنوعی در دیزاین منزل و محل کار است و شاید کمتر گزینه ای باشد که بتواند از لحاظ تاثیر گذاری و قیمت با تابلو تزیینی رقابت کند.

به همین دلیل است که خیلی از افراد برای تزیین و طراحی داخلی فضای مورد نظرشان حساب ویژه ای روی تابلو دیواری برجسته مدرن باز می کنند.

اگر در فکر خرید تابلو برای پذیرایی ، اتاق خواب یا محل کار خود هستید پیشنهاد می کنم گردشی در مجموعه مداد آبی داشته باشید.مداد آبی فروشگاه تابلو برجسته می‌باشد که در آن میتوانید از مدل های جدید و متنوع تابلوهای تزیینی طرح زیبا دیدن کنید که دارای تنوع بی شمار، کیفیت ایده آل و قیمت مناسب می‌باشد.

فروشنده تابلو برجسته در این مجموعه شما را برای خرید تابلوهای خاص راهنمایی میکند ،با این مجموعه زیبایی را به خانه بیاورید و لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما