قیمت ارزان تابلو رنگ روغن دریا

تابلو رنگ روغن دریا را می توان یکی از پرطرفدارترین انواع تابلو رنگ روغن دانست که احساس آرامش را به انسان منتقل می نماید. قیمت تابلو رنگ روغن دریا بسیار مناسب بوده و خریداران این محصول می‌توانند آن را با قیمت بسیار پایینی خریداری نمایند. قیمت ارزان تابلو رنگ روغن دریا نشانی از انصاف فروشنده در هنگام فروش این محصول است و فروشنده برای خود سود کمتری در نظر گرفته و تابلو را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 

اطلاعات مفیدی درباره تابلو رنگ روغن دریا

اطلاعات مفیدی درباره تابلو رنگ روغن دریا

تابلو رنگ روغن دریا همانطور که از نامش پیداست دارای مناظر زیبای دریاست و رنگ اصلی بکار رفته در آن رنگ آبی است. در مورد این محصول می‌توان به اطلاعات زیر اشاره نمود:

  • لایه ها: این تابلو در لایه‌های زیرین خود دارای رنگ رقیق است که کاملا روی قاب تابلو پخش شده اند. هرچه به لایه های رویی نزدیک‌تر می‌شویم، رنگ غلیظ تر شده و لایه ها یکی پس از دیگری روی یکدیگر قرار می گیرند.
  • بوم نقاشی: بوم نقاشی تابلو رنگ روغن یکی از با کیفیت ترین انواع بوم ها به شمار می رود که دارای کیفیت بی نظیر بوده و پارچه اصلی تشکیل دهنده آن پارچه کرباس است، البته در بعضی از موارد جنس پارچه بنابر کیفیت آن متفاوت می شود.
  • رنگهای به کار رفته: رنگ های به کار رفته در تابلو رنگ روغن دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به راحتی خراب و یا کثیف نمی شوند. این رنگها به عنوان رنگ های غیر قابل شستشو به شمار می‌روند و به همین دلیل بهتر است در هنگام گرد و خاک گیری این محصول تنها با استفاده از یک دستمال خشک روی آن را به آرامی پاک کنید.
  • محل استفاده: این تابلو به دلیل تزریق آرامش به بدن انسان می تواند در تمامی فضاهای داخلی خانه، ادرات و … مورد استفاده قرار گیرد.

فروش عمده تابلو رنگ روغن دریا

فروش عمده تابلو رنگ روغن دریا

فروش تابلو رنگ روغن دریا بصورت عمده با قیمت بسیار مناسبی انجام می‌پذیرد و به همین دلیل خریداران این محصول با هر توان مالی می توانند اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند. به دلیل صرفه اقتصادی بسیار زیاد خرید تابلو به صورت عمده فروشندگان عمده این محصول معمولا محصولات خود را به مغازه داران و تابلو فروشی های سراسر کشور می فروشند.

فروش عمده تابلو رنگ روغن دریا به تمامی نقاط ایران انجام می پذیرد و خریداران این محصول برای خرید آن نیازی به مراجعه حضوری به محل خاصی نخواهند داشت و می توانند از طریق سایت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر خود نمایند همچنین می‌توانند با مجموعه ما تماس تلفنی حاصل نموده و سپس محصول مورد نظر خود را به صورت تلفنی سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما