قیمت تابلو رنگ روغن مدرن

امروزه استفاده از تابلو رنگ روغن مدرن به شدت افزایش یافته است و علت آن هم این است که این تابلو نقاشی دارای انواع گوناگون و مختلفی همچون تابلو رنگ روغن ورق طلا و تابلو رنگ روغن چهره و همچنین تابلو رنگ روغن برجسته می باشد که این تابلو ها از پرطرفدار ترین تابلوهای موجود در فروشگاه ما هستند که به فروش میرسند یکی از مهمترین علت هایی که مشتریان علاوه بر کیفیت این تابلوها راغب خریداری آنها شده اند قیمت این محصولات است که به صورت متنوع اما مقرون به صرفه محاسبه شده و از همین جهت رضایت مشتریان به این موضوع نیز جلب شده است.

قیمت تابلو رنگ روغن مدرن

انواع تابلو نقاشی از نظر ابعاد

انواع تابلو نقاشی از نظر ابعاد در این مبحث به بررسی انواع متداول تابلوهای دیواری می پردازیم و همچنین کاربرد آنها در زمینه طراحی داخلی و همچنین نکات مهمی را که ممکن است به شما در انتخاب تابلوی نقاشی مناسب کمک کند را مورد بحث قرار می دهیم.

وقتی صحبت از آویزان کردن آثار هنری روی دیوار می شود، به نظر می رسد گزینه های زیادی وجود دارد. از بوم و تخته های اکریلیک گرفته تا تخته های چوب پنبه ای و تخته های فلزی. در زیر، ما هر نوع را جداگانه بررسی می کنیم.
1. تابلوی چوب پنبه ای
استفاده از تخته های چوب پنبه ای به عنوان پانل های دیواری اخیراً به دو دلیل رایج شده است چرا که بسیار زیبا به نظر می رسند و در مقایسه با انواع دیگر تخته ها کم هزینه هستند. هزینه کمتر تا حد زیادی به این دلیل است که تخته های چوب پنبه نیازی به قاب داخلی ندارند. همچنین پانل های چوب پنبه ای وزن بسیار سبکی دارند که کار آویزان کردن پنل ها را روی دیوار بسیار آسان و ایمن می کند. اندازه این تابلو به طور تقریبی 50 در 1 و 20 می باشد.
شایان ذکر است که برخلاف تصاویر چاپ شده بر روی تابلوهای بوم، که به دلیل ماهیت خشن بوم، برخی از جزئیات خود را از دست می دهند، تابلوهای چوب پنبه ای تصاویر واضح و بسیار دقیقی را نمایش می دهند. یکی از معایب تخته های چوب پنبه ای و همانطور که در تصویر بالا متوجه شده اید، این است که کناره های تخته چوب پنبه ای ناهموار خواهد بود و ممکن است هنگام نگاه کردن به تخته از زاویه جانبی، نمای تخته جذاب نباشد.

2. پانل های اکریلیک
اکثر پانل های اکریلیک با فشار دادن تصویر روی اکریلیک و سپس نصب کیت آویز روی پنل اکریلیک از پشت آماده می شوند، اندازه آن کاملا متفاوت می باشد و شما می توانید در اندازه های گوناگون آن ها را مشاهده کنید هم چنین کیت تعلیق یا چوبی یا آلومینیومی است.

به دلیل چاپ روی کاغذ عکس متالیک، تصاویر واضح و بسیار دقیق هستند و کنتراست رنگ جذاب به نظر می رسد، کناره های پنل های اکریلیک بسیار زیبا هستند و پنل های اکریلیک از هر دو طرف شگفت انگیز و شفاف به نظر می رسند.

هنگام انتخاب پنل اکریلیک برای آویزان کردن در داخل خانه یا نمایش نقاشی یا عکس، حتماً یک پنل اکریلیک با سیستم آویز مخفی خریداری کنید که پیچ های آویز خارجی را نشان نمی دهد.

3. تابلو های بوم
بوم پارچه‌ای درشت بافته است که در دهه‌ های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته و هنوز هم در کارهای نقاشی دستی و همچنین در کارهای چاپ گرافیک و عکس استفاده می‌شود، در اینجا لازم به ذکر است که بوم در نظر گرفته شده برای نقاشی یا چاپ با پلی استری که برای پردازش تابلوهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده است تفاوت اساسی دارد.

این بوم از دو ماده پنبه و پلی استر ساخته شده است. معمولاً بوم تهیه شده برای نقاشی دستی حاوی 100٪ پنبه است، در حالی که بوم تهیه شده برای چاپ نیز حاوی پلی استر است (معمولاً بین 40٪ تا 60٪) به منظور استاندارد کردن درجه اشباع جوهر و محافظت از پنبه. پانل های بوم با کشش پارچه روی یک قاب چوبی مخفی آماده می شوند، ضخامت استاندارد بین 1 اینچ تا 2 اینچ است. قاب چوبی داخلی در اشکال و ویژگی‌های مختلفی به تفصیل آمده است که ممکن است در اینجا به تفصیل کافی نباشد.

در واقع تمامی تابلو های آماده برای نقاشی هم دارای طول و عرض متفاوت هستند و هم چنین ضخامت آن ها کاملا متفاوت خواهد بود که ما در این بخش سه مورد از پر طرفدار ترین نوع تابلو های نقاشی را مورد بررسی قرار دادیم.

وسایل لازم برای تابلو ورق طلا

وسایل لازم برای تابلو ورق طلا همانطور که در بخش قبلی در خصوص انواع تابلوهای نقاشی صحبت کردیم که یکی از مهمترین موارد آن اشاره به تابلو ورق طلا داشت که باید بدانید وسایل لازم که برای این تابلو به کار رفته شده است بسیار مفید و حائز اهمیت می‌باشد چرا که این تابلو یکی از بهترین تابلوهای بوده که از لحاظ ضخامت و طول و عرض در سایز استاندارد قرار گرفته و همچنین در عین ظرافت و شیک بودن دارای مقاومت بسیار بالایی میباشد و علت آن هم به این دلیل است که وسایل لازم برای تولید این تابلو ها از مواد اولیه پر کیفیت تهیه شده است.

اولین موردی که به عنوان مواد اولیه برای تابلو به کار رفته شده تخته موجود در آن می‌باشد این تخته برگرفته شده از چوب درختان سبک می باشد شما می توانید آن را به هر جا که دوست دارید به راحتی آویزان کنید و مهمترین ویژگی آن مقاومت آن است که در برابر شرایط آب و هوایی هیچگونه آسیب نمی بیند و در برابر ضربات نیز می‌تواند مستحکم باشد از مهمترین مسائل مورد نیاز که به عنوان مواد اولیه پر ارزش در این تابلو به کار رفته شده ورق طلا می باشد که ارزش این تابلو را ۱۰۰ برابر بالا برده است شما می توانید با ایده هایی که در سر دارید بر روی این تابلو پیاده کنید و شاهد منظره زیبایی از آن باشید.

توضیحاتی درباره تابلو ورق طلا

توضیحاتی درباره تابلو ورق طلا همانطور که گفتیم تابلو ورق طلا یکی از انواع گوناگون تابلوهای نقاشی به شمار می رود که در عین ظرافت دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد این تابلو به علت شیک بودن و زیبایی منحصر به فردی که دارد می‌تواند به عنوان لاکچری ترین تابلوهای نقاشی در بازار به فروش شود به همین جهت روز به روز می توانیم شاهد مشتریان و مصرف کنندگان باشیم که این تابلو را به صورت چشمگیری از ما خریداری می‌کنند من از آن رضایت کامل را دارند.

از مهم‌ترین موارد دیگری که در خصوص این تابلو می توانیم خدمتتان بیان کنیم قیمت آن است باید بدانید که شما با مراجعه به بازارهای خارجی این تابلو را با قیمت‌های نجومی خرید خواهد کرد اما اگر به ما مراجعه کنید در عین زیبایی و منحصر به فرد بودن این تابلو می توانید آن را با قیمت کاملا مقرون به صرفه و باورنکردنی تهیه کنید.

فروشندگان تابلو رنگ روغن مدرن

فروشندگان تابلو رنگ روغن مدرن ما به عنوان فروشندگان تابلو رنگ روغن مدرن سالیان سال با ارائه انواع این تابلو نقاشی ها توانسته این اعتبارات بسیار زیادی را در این زمینه برای خودمان کسب کنیم چرا که ما محصولات بسیار ویژه‌ای را با شرایط بسیار خاص را به مشتریان ارائه می‌کنیم تا بتوانیم هر خواسته که مشتریان از ما دارند را برطرف کنیم مشتریان عزیز برای اینکه بخواهند محصولات متنوع را با قیمت مناسب از ما خریداری کنند و در هزینه‌های خودشان کاهش ایجاد کنند باید از طریق این سایت به صورت آنلاین خرید خودشان را از ما داشته و شاهد مزایایی که ما برای آنها در نظر گرفته‌ایم باشند.

17

    • سلام خانم نوری عزیز
      شما برای بدست آوردن اطلاعات لازم در مورد قیمتها میتونید با شماره تماس داخل سایت تماس بگیرین

  1. تابلو رنگ روغن مدرن دید منو نسبت به هنر تغییر داد با اینکه شناختی از هنر نقاشی ندارم اما میدونم که فضای خونه رو خیلی جذاب می کنه

  2. سلام تابلو رنگ روغن مدرن به علت جذابیت بالا در بیشتر مکان های کاری برای جلب و جذابیت بیشتر ان مکان استفاده میشود ممنون از شما

    • با سلام خدمت شما کاربر عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

    • با سلام خدمت شما کاربر عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

  3. پسرم عاشق چنین تابلوهایی هست میخوام برای تولدش سفارش بدم آیا به موقع بدستم میرسونید؟

    • برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  4. سلام لطفا درباره‌ی قیمت کارها و نحون و شرایط ارسالشون راهنماییم کنید.
    با سپاس

    • سلام فرشته عزیز
      قیمت تابلوها با توجه به طرح و سایز تابلو منغیر می باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر لطفا از طریق فرم سایت اقدام کنید.
      تابلوها از طریق پست برای شما ارسال می شود.

  5. باسلام وخسته نباشیدواقعا نقاشی های رنگ روغن بسیارجالب وزیبا هستن ببخشید ایا طراحی هم نقاشی داریدباقلم ؟؟؟

  6. باسلام وخسته نباشید ایا اگرکسی درشهرستان باشه وازکارهای شما بخوادبازاریابی کنه وب عنوان همکاری با اوهمکاری می کنید؟؟؟

    • سلام. وقت شما بخیر
      بله همکاری می کنیم. جهت دریافت اطلاعات از طریق فرم سایت اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما