قیمت عمده تابلو رنگ روغن چهره

تابلو های رنگ روغن به دلیل زیبایی خاصی که دارند و این که می توان به وسیله آن ها طرح های پویا و شیک طراحی کرد، بسیار محبوب بوده و دارای تنوع طرح بسیار بالایی هستند. قیمت تابلو رنگ روغن چهره عمده  متناسب با ابعاد تابلو، نوع طرح و همچنین مقدار مواد اولیه به کار رفته در طراحی آن تعیین می شود که به دلیل عمده فروشی، قیمت نسبتا مناسبی خواهد داشت.

قیمت عمده تابلو رنگ روغن چهره

 

طرح های مختلف تابلو رنگ روغن چهره

طرح های مختلف تابلو رنگ روغن چهره

تابلو رنگ های چهره می توانند خود به انواع طرح ها تقسیم بندی شوند که در زیر به نمونه ای از آن ها اشاره می گردد؛

  • در مواردی طرح چهره از نمای رو به رو بوده و فرد در حالت نگاه به رو به رو طراحی می شود و از معمولی ترین طرح ها برای تابلو رنگ ها به شمار می آید.
  • نوه دیگری از آن دارای طرح چهره با زاوبه دید کناری بوده و به این صورت که صورت شخص از نیم رخ کشیده می شود و جلوه خاصی خواهد داشت، این نوع طرح ها معمولا دارای پس زمینه جنگل ها و سبزه زار ها هستند.
  • همچنین در مواردی چهره از قسمت عقب به طوری که گویا فرد سرش برگسته و به عقب نگه می کند، کشیده می شود و معمولا درداین طرح ها به دلیل این که زاویه دید گسترده بووه و اندکی باید شلوغ تر باشد، در دست شخص سبد گل یا میوه طراحی می شود که توازن نقاشی را حفظ می کند.
  • در مواردی نصف نقاشی رنگ روغن چهره فرد بوده و نصف دیگر بخشی از طبیعت، دریا و در طرح های مدرن از ساختمان ها درشت شده و طرح ریزی می گردد.
  • در تمام طرح های بالا صورت اشخلص کاملا واضح است، اما در نوع دیگر طرح های چهره برای این تابلو ها، چهره چندان مشخص نبوده و به صورت مبهم طرح زده می شود و هر کدام زیبایی های خاص خود را دارند.

فروشنده عمده تابلو رنگ روغن چهره

فروشنده عمده تابلو رنگ روغن چهره

فروشنده تابلو رنگ روغن چهره در شکل های عمده، انواعی از طرح تابلو ها را در بازار ها به فروش می ساند که نه تنها طرح های شیک و زیبایی دارند، بلکه به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، مرغوبیت زیادی نیز دارند.

گفتنی است که سفارش دهندگان می توانند حتی خودشان طرح ها را به شکل های سفارشی درخواست نمایند و چهره مورد نظر برای ساخت تابلو را ارسال نمایند تا بر اساس آن تابلو رنگ روغن ساخته شود.

برای سفارش های خود می توان با مشاوران فروش مجموعه در تماس بود و از طریق آن، خرید های خود را ضمن دریافت راهنمایی های لازم و مفید انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما