قیمت عمده تابلو نقاشی چهره

تابلوهای نقاشی چهره را می توان ارزشمند ترین نوع هنر خاطره ساز دانست، خاطره ای آمیخته باهنر و رنگ پردازی که صحنه ای از عمر و چهره یک فرد را به کمال نشان داده و ثبت می کند و می توان آن را همیشه بر روی دیواری از منزل مشاهده کرد. این اثر می توان از یکی از اعضای عزیز خانواده، سیاستمداران، هنرمندان و… رسم شده و یاد آوری او باشد. قیمت عمده تابلو نقاشی چهره را از ما بخواهید.

تابلو نقاشی چهره

انواع مختلف تابلو نقاشی چهره

تابلو نقاشی چهره

انواع مختلف تابلو نقاشی چهره یا پرتره به پنج مدل مختلف دسته بندی می شود که می توانند در هر سبک هنری از آبستره گرفته تا رئال و کلاسیک اجرا شده باشند:

  1. تمام پرتره: همانطور که از نام گذاری ان مشخص است در این نقاشی ها کل و تمام بدن در کارد کار قرار دارد که دارای بک گراند یا پس زمینه تعریف شده می باشد. این تابلوها اغلب برای افراد با نفوذ، اشرافی و با موقعیت اجتماعی بالا به کار برده می شود و موقعیت شخص در نوع زمینه و قرار گیری آن نیز بسیار با اهمیت می باشد.
  2. نیم پرتره: در این اثار فقط نیمه بالایی بدن از کمر نقاشی می شود که جزو معمول ترین زاویه ها برای انواع نقاشی چهره می باشند. شخص می تواند ایستاده و یا نشسته بوده و سوژه می تواند از هر مرتبه اجتماعی باشد. زمینه این آثار اغلب از رنگ های آبی و یا تک رنگ تشکیل می شود.
  3. نمای نیم تنه: این نقاشی ها قسمت سر، گردن و شانه های شخص را در بر گرفته و تمام تمرکز آن بر روی چهره شخص و تمامی خطوط آن می باشد و پسزیمنه ای کاملا ساده و تک رنگ داد.
  4. پرتره گربه ای: در این نقاشی ها علاوه بر بالا شانه ها و سر دست کاراکتر نیز مشاهده می شود. از آن اغلب برای ترسیم هنرمندان، شاعران، نویسندگان استفاده می گردد.
  5. ترونی: در این سبک می توان نشانه هایی از روحیات درونی شخص تصویر شده مانند غرایز و احساسات را مشاهده کرد، مانند غم،شادی و… که بسیار هنری می باشد.

توزیع تابلو نقاشی چهره

 تابلو نقاشی چهره

  • اندازه اثر
  • نوع اجرا و سبک
  • نوع رنگ
  • نوع اجرا حرفه ای یا غر حرفه ای
  • سفارشی، اورجینال یا کپی
  • و…

که بسیار متنوع بوده و با مهارت خاصی انجام می گیرد. می توان برترین نمونه های ممکن از پرتره افراد مشهور، آثار موزه های جهان و برترین اثار منتخب جهانی را در کلکسیون مداد آبی مشاهده کرد. این مجموعه به عنوان بزرگ ترین مرکز توزیع تابلو هنری از برترین نقاشان به صورت عمده در خدمت خریداران محترم از سراسر کشور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما