مرکز تولید تابلو حجمی خانه روستایی

تابلو های حجمی جزء جدید ترین محصولات تولید شده در صنعت تابلو سازی می باشد. این تابلو ها جلوه و زیبایی خاصی داشته و در مدت زمان کمی که ساخته و به بازار عرضه شده است، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این تابلو ها به صورت سه بعدی ساخته می شوند و به اصطلاح به آن ها حجمی گفته می شود. مرکز تولید و ساخت تابلو حجمی خانه روستایی بهترین و با کیفیت ترین تابلو ها را با طرح های بی نظیر و خاص به مشتریان و متقاضیان خود عرضه می کند.

 تابلو حجمی خانه روستایی

 

تابلو حجمی خانه روستایی چه مشخصاتی دارد؟

عرضه کننده تابلو حجمی رئال

تابلو حجمی خانه روستایی دارای مشخصات و ویژگی های خاصی می باشد. این تابلو ها از قاب بزرگ چوبی تشکیل شده و داخل این قاب از خانه های کوچک روستایی که با چوب های ریز و کاهگل تهیه شده است، در می شود. این خانه های کوچک دارای درب و پنچره و سقف بوده و کامل هستند.

خانه های روستایی مانند خانه های عادی و معمولی بوده و در ابعاد کوچکی شبیه سازی شده اند. در ساخت این خانه ها برای پرده های پشت پنچره ها از پارچه های کوچک و دور ریختنی تشکیل شده اند. این پرده ها ابعاد گوناگونی می توانند داشته باشند. خانه های روستایی از چوب های دور ریز گردو و بلوط و گلابی ساخته و تهیه می شوند.

تابلو های حجمی روستایی بیشتر از روستا های طبقاتی مثل ماسوله و کنگ شبیه سازی می شوند و بسیار زیبا هستند. این تابلو ها تمامی امکانات یک روستای واقعی را داشته و شامل انواع خانه ها، مسجد، مدرسه و رستوران می باشد.

فروشنده معتبر تابلو حجمی خانه روستایی

فروشنده تابلو حجمی خانه روستایی

مرکز تولید تابلو های حجمی روستایی، زیبا ترین و بهترین تابلو ها را همراه با، با کیفیت ترین مواد اولیه تولید کرده و در اختیار متقاضیان و خریداران خود قرار می دهد. فروشنده معتبر تابلو خانه های حجمی روستایی، بهترین نکات را برای تجربه خرید خوب به خریداران عرضه می کند. قیمت نهایی این تابلو ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل در تعیین قیمت تابلو های حجمی روستایی، جنس خانه ها و قاب تابلو می باشد. اگر موارد ذکر شده از جنس چوب باشند، قیمت بیشتری نسبت به جنس های دیگر داشته و گران تر هستند.

عامل بعدی در تعیین قیمت تابلو ها، طراحی و اندازه و ابعاد آن ها است. تابلو هایی که از تعداد زیادی خانه تشکیل شده اند و اندازه و ابعاد بزرگ تری دارند، نسبت به تابلو های کوچک تر و تعداد کمتر خانه، قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما