مرکز پخش تابلو نقاشی شیک مدرن

امروزه برای زیبایی و جذابیت منازل از تابلو نقاشی شیک برای نصب بر روی دیوار پذیرایی و اتاق خواب استفاده می کنند. تابلوهای نقاشی طرفداران زیادی دارد. تابلوهای نقاشی ساده و پرکار در بازار موجود می باشند. تولید کنندگان تابلو نقاشی،تابلوهای خود را به صورت عمده و برای فروش به بازار عرضه می کنند.

مرکز پخش تابلو نقاشی شیک مدرن

اندازه های تابلو نقاشی شیک مدرن

اندازه های تابلو نقاشی شیک مدرن تابلو نقاشی یکی از زیباترین و بهترین دکوری در خانه و حتی محیط کار به حساب می آید.تابلوهای نقاشی در طرح ها، سبک ها و سایزها و مدل های مختلف و هم چنین با کیفیت های متفاوت تولید می شود که هر یک طرفداران خاص خود را دارد.

انتخاب تابلو نقاشی شیک کار بسیار سختی می باشد. علاوه بر تنوع بسیار زیاد تابلو نقاشی باید به اندازه و طرح و رنگ بندی و حتی سبک تابلو نقاشی توجه کرد از این رو انتخاب بسیار سخت می شود. با توجه به مکان نصب تابلو نقاشی باید سایز مناسب همان مکان را انتخاب کنیم.

معمولا برای اتاق پذیرایی که متراژ بالایی دارد از تابلو نقاشی های بزرگ و شکیل استفاده می کنند. در اتاق پذیرایی تابلو نقاشی را معمولا بر روی دیوار بالای مبل یا بالای شومینه نصب می کنند. برای راهروها و اتاق خواب ها از سایزهای کوچک تر تابلو نقاشی استفاده می کنند.

در اتاق خواب نیز تابلو نقاشی رامعمولا بالای تخت نصب می کنند اما در اتاق خواب از عکس های خانوادگی بیشتر استفاده می کنند. سایز تابلو نقاشی در اتاق پذیرایی بهتر است دو سوم مبل باشد ،اما می توانید از چند تابلوی کوچک در کنار هم به جای یک تابلو بزرگ استفاده کنید.

علاوه بر سایز باید به رنگ بندی تابلو نقاشی نیز توجه کنید تا با مبلمان و دکوراسیون منزل ست باشد. به دلیل استقبال بالای کشورهای خارجی از تابلوهای نقاشی ایرانی صادرات تابلو نقاشی از رونق خاصی برخوردار می باشد.

صادرات تابلو نقاشی به کشورهای انگلیس ، ترکیه و هم چنین به کشورهای عربی و غیره انجام می گیرد و باعث ارز آوری به کشور می شود. تابلوهای نقاشی صادراتی باید چند ویژگی داشته باشند از جمله این که حتما باید کار دست باشند و از ابزار و ماشین آلات صنعتی برای خلق آن استفاده نشده باشد. صادرات تابلو نیز به صورت آنلاین و یا حضوری و به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد.

صادرات تابلو نقاشی شیک ایرانی

صادرات تابلو نقاشی شیک ایرانی تابلو نقاشی ایرانی هم در ایران و هم در کشورهای خارجی زبان زد می باشد. هنرمندان در کشیدن تابلو نقاشی ایرانی بیشتر از طبیعت الهام می گیرند و بهترین و زیباترین آثار را خلق می کنند.

تابلوهای نقاشی ایرانی در دیگر کشورها طرفداران زیادی دارد و حتی حاضرند آثار ایرانی را با قیمت های بسیار بالا خریداری نمایند، از این رو صادرات تابلو نقاشی ایرانی به دیگر کشورها از رونق بالایی برخوردار می باشد.

با صادرات تابلو نقاشی هم باعث ارزآوری برای کشور می شود و هم باعث می شود تا دیگر کشورها نیز از دیدن آثار ایرانی لذت ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما