مرکز فروش تابلو رنگ روغن رئالیسم در تهران

تابلو رنگ روغن رئالیسم بسیار زیبا و عالی بوده و مورد توجه هنرمندان و طرفداران بسیار زیادی در داخل کشورمان قرار گرفته و در مرکز فروش تابلو رنگ روغن رئالیسم می توانید تابلو های رئالیسم رنگ روغنی را با کیفیت های عالی و بسیار زیبا و جذاب در قیمت بسیار ویژه و تخفیف های فوق العاده خریداری کرده و تابلو رئالیسم را بر روی دیوار خانه خود نصب کرده و از دیدن آن لذت زیادی ببرید.

 

نقاشی رئالیسم

معرفی بهترین طرح های تابلو رئالیسم

معرفی بهترین طرح های تابلو رئالیسم نشان می‌دهد که این تابلوها در واقع مربوط به قرون وسطا و به تاریخ ‌های قبل از میلادی بر می‌گردد که نقاشان کاملاً حرفه‌ای، آنها را بر روی تابلو های نقاشی کشیده اند. هنرمندان بسیار زیادی در نقاشی رئالیسم دست دارند و تابلوهای بی‌نظیری را وارد بازارهای مختلف برای فروش کرده‌اند که بسیار زیبا هستند و نظر هر تماشاگری را به سوی خود جذب کرده و خرید و فروش خوبی در تالار های بزرگ هنری دارند.

طرح های کاملا هنری و جذاب بر روی تابلو های رئالیسم نقش بسته و هنرمند تمام تلاش خود را کرده است تا واقعیت ها را در این نقاشی ها برجسته نماید و آنها را در طرح‌های خارق‌العاده‌ای پیاده کرده که سبب فروش فوق‌العاده آن در کشور خودمان و همچنین در کشورهای دیگر شده است و امروزه بسیاری از هنرجویان و شاگردان در زمینه نقاشی های رئالیسم در طرح های بسیار عالی فعالیت کرده و تولید این نقاشی را افزایش خواهند داد.

نقاشی رئالیسم مزرعه

خرید تابلو رنگ روغن رئالیسم قیمت مناسب

برای خرید و سفارش تابلو نقاشی رئالیسم با استفاده از رنگ روغن، می توانید به مراکز و فروشگاه بزرگ تابلو رنگ روغن رئالیسم در شهرهای بزرگ مراجعه کنید که ارائه دهنده تابلو رنگ روغن رئالیسم با قیمت ویژه و مناسب به شما خریداران عزیز می باشند. در هنگام خرید تابلو رنگ روغن درجه یک رئالیسم باید به نکات زیادی از جمله اصل بودن وکیفیت آن توجه زیادی داشته باشید.

 قیمت خرید تابلو رنگ روغن رئالیسم با کیفیت در صورتی که از مراکز معتبر تهیه و خریداری شود برای شما بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود؛ زیرا این تابلوهای رئالیسم به نسبت سایر تابلوها از قیمت مناسب تر و ویژه‌ تری برخوردار هستند و تخفیف های بی نظیر و فوق العاده برای هرکدام از آنها در نظر گرفته شده است که سبب کاهش هزینه های شما در هنگام خرید می شود. در هنگام خرید باید به نامه هنرمند ایجاد کننده آن اثر هنری توجه کنید و آنها را بر اساس رنگ دیوار های منزل و اتاق های خود انتخاب کرده تا با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشند و به محیط زندگی شما زیبایی ببخشند.

 

نقاشی رئالیسم قطار

 

قیمت فروش تابلو رنگ روغن رئالیسم در تهران

بسیاری از هنرمندان پس از فراگیری تکنیک های هنری و خلق مجموعه آثار نقاشی،آثار خود را به فروش می رسانند. فروش نقاشی یا به صورت مستقل توسط هنرمند صورت می گیرد یا با کمک یک واسطه یا همان گالری انجام می شود. وقتی فروش یک نقاشی به صورت مستقل توسط هنرمند انجام می شود تعیین قیمت نقاشی موضوعی مهم خواهد بود و برای هنرمندان یا هنرجویان تازه کار به دغدغه ای مهم تبدیل می شود.

قیمت فروش تابلو رنگ روغن رئالیسم با توجه به طرح ها، ابعاد و جنس و خالق آن اثر متغیر می باشد.برای اطلاع از قیمت انواع تابلو نقاشی رئالیسم می توانید با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید.

قیمت فروش تابلو رنگ روغن رئالیسم در تهران

مرکز فروش بهترین تابلو رنگ روغن رئالیسم در بازار تهران

این گالری نقاشی، نمایشگاهی بی نظیر از کمیاب ترین و ارزنده ترین آثار هنری از برجسته ترین هنرمندان تهران می باشد. علاقه مندان از هر کجای کشور ایران با هر سلیقه ای به راحتی میتوانند در محل زندگی، محل کار، تحصیل، و هرکجا که تمایل دارند، از زیبایی های هنر در دکوراسیون بهره برده و فضای جدیدی، متناسب با روحیه و سلیقه خود خلق کنند.

محصولات این مجموعه علاوه بر داشتن زیبایی و جلوه خاص، از جنس اصل هستند و در عین حال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. این نمایشگاه علاوه بر خرید عمده، امکان خرید حضوری و غیر حضوری و همچنین امکان ارسال تابلو به سراسر کشور برای مشتریان عزیز وجود دارد.

قیمت فروش تابلو رنگ روغن رئالیسم در تهران

 

37

  1. چه تابلو های زیبایی، آیا این ها ارزش زمانی هم دارند؟ یعنی داخل تابلوهاتون تابلوهایی وجود داره که از لحاظ تاریخی ارزش داشته باشن؟
    من قبلا که یکی از این تابلو هارو برای خونم خریده بودم بعد چند سال رنگش کم رنگ شد و کدر شد و اصلا از اون راضی نیستم. فکر می‌کنم که رنگ روغنش اصل و خوب نبوده. امیدوارم تابلو های شما با رنگ خوب کشیده شده باشه.

    • سلام زهرای عزیز. وقت شما بخیر
      همان طور که خودتون هم اشاره کردید، در تابلوهای نقاشی از متریال با کیفیت های مختلف استفاده می شود. زمانی که کیفیت متریال مرغوب نباشد با گذشت زمان تابلو آسیب می بیند و ارزش هنری ندارد.
      تابلوهای مجموعه مداد آبی با متریال مرغوب و با کیفیت اجرا می شود و تضمینی می باشد. تابلوهای نقاشی اصیل با گذشت زمان، نه تنها از ارزش آن ها کاسته نمی شود بلکه قیمت آن ها نیز افزایش می یابد.

  2. باسلام. تبریک میگم به این هنر و ذوق و سلیقه. ببخشید تابلوهای رنگ روغن رئالیسم از چهره ی افراد معروف هم دارین واسه فروش؟

  3. چقدر زیبا و هنرمندانه این تابلو نقاشی شده اند. حس هنری هر بیننده از را برمی انگیزد نمونه دیگر تابلوها را در کجا میتوان مشاهده کرد و نحوه خرید و ارسال به چه شکلی هست

    • سلام جناب ناظری. وقت شما بخیر
      برای دریافت نمونه های بیشتر از طریق فرم سایت درخواستتون را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  4. سلام. امکان این هست که برای فروش محصولاتتون به شهرستان هم نمایندگی بدین؟ شرایطش چطوریه؟

  5. سلام خسته نباشید من ساکن تهران هستم ایا راهی برای مراجه حضوری و خرید تابلو رنگ روغن رئالیسم وجود دارد .و شما سبک های دیگر هم دارید

    • سلام جناب معماری. وقت شما بخیر
      جهت هماهنگی برای مراجعه حضوری از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما تماس بگیرید.
      انواع بسیاری از تابلوها در سبک های مختلف موجود می باشد.

  6. تابلو رنگ روغن رئالیسم واقعا میتونه ذوق افراد رو به سمت هنر تحریک کنه مخصوصا افرادی که علاقمند به تاریخ هستن

  7. سلام ارض ادب
    من خیلی خوشم به به کارای رئالسیم آمد و خیلی هم قشنگ هستن من دارن از این و دوباره سفارش کردم خیلی قیمت مناسبی هم میده من راضیم

  8. شاهکار است مجموعه مداد ابی افرین بر انتخاب و هنر خوبتان موفق وسربلند باشید این هنر نقاشی رنگی احساس نزدیکی وزنده بودن اثر را نشان میدهد.خدا قوت

  9. سلام
    کارهای رئالیسم فوق العاده هستند نمونه کارهای شما را به صورت غیر حضوری چطور میشه دید؟

  10. تابلوهای رئالیسم عالی هستن و تابلو های رنگ روغن بسیار زیبا و هنری هست و برای دکوراسیون خونه این تابلوها خیلی خوبه

  11. سلام .وقت بخیر .تابلوهای رنگ روغن رئالیسم طرفدارهای خاص خودش رو داره .این تابلوها بسیا زیبا بوده که با نگاه کردن به تابلوجذب اون میشی .طرح هاشون بسیار زیبا وبا کیفیت هست

  12. سلام من حقیقت دستم خالی هست وچنان ازاین تابلوها دوست دارم ک نگوازهنرهم سررشته دارم ممنون آزاین همه زیبایی

  13. سلام تابلو هاش خییییییییلی قشنگه عالی این باره دوم خرید میکنم خیلی جذب کنندس

  14. سلام خداقوت به به چه تابلوهای زیبایی واقعا لذت بردم چطور میتونم طرحهای بیشتری رو ببینم از افراد معروفم داریدتابلو !؟

    • سلام جناب کرد. وقت شما بخیر
      برای بازدید از نمونه تابلوهای بیشتر از طریق فرم سایت با مشاوران ما ارتباط بگیرید.
      بله تابلوهای افراد معروف و کارهای امضادار نیز موجود داریم.

  15. تابلوی رنگ روغن رئالیسم خیلی قشنگ و دیدنی میباشد نصب این تابلو در خانه باعث زیبای خانه میگردد. من خیلی این تابلو ها را دوست دارم
    حتما از این سایت خریداری میکنم. یک سوال داشتم. میشه نوع تصویر را سفارش داد یعنی تصویر دلخواه خود را سفارش کنیم؟

  16. سلام خانم وقت بخیر .خیلی تابلوهای زیبا به ادم الهام میده من که خیلی دوست دارم چندتا از این تابلوها سفارش بدم ولی از قیمت شون خبر ندارم میشه جواب بدین

    • سلام خانم عامری. وقت شما بخیر
      برای اطلاع از قیمت تابلوهای نقاشی، از طریق فرم سایت با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  17. با سلام خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ممنون از سایت خوب شما موفق باشید.

  18. سلام. تابلوهایی که من سفارش دادم خیلی ظریف تر و خوشگل تر از چیزی بود که فکر میکردم. مرسی

  19. سلام . من از تابلوهای رنگ روغن رئالیسم در اتاقم چندین ساله دارم و خیلی دوسش دارم. ماندگاری خوبی هم دارن

  20. عاشق سبک رئالیسمم ، تابلوهای این سایتم واقعا حرفه ای و قشنگن من خریداری کردم و راضیم.

    • برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

  21. سلام. مجموعه ی مداد آبی از بهترین و کاملترین سایت های طراحی و نقاشی ای بوده که تا حالا دیدم. خداقوت

  22. من عاشق کارهای رنگ روغن هستم، یکی از تابلوهای رنگ روغن سایت شما رو خریدم و عاشقش شدم، حتما بازم خرید میکنم از کارهای خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما